Skip to content

All Pro Storage - Canton

Self-storage facility in Canton, Ohio

Google rating

4.6

Ratings counted

355

Are 1 or 2 star

7.6%Above typical

The rating breakdown

27 of the 355 ratings in Google’s published star breakdown for All Pro Storage - Canton are one or two star.

Against other listings in Canton

This company7.6%
Typical listing in Canton7.6%

About the same as the middle of the 6 listings in Canton we can publish a rate for.

Google’s published star breakdown

Distribution of star ratings as published by Google
RatingDistributionCountShare
5 star
28981.4%
4 star
339.3%
3 star
61.7%
2 star
82.3%
1 star
195.4%

Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.

Against every mover we can rate
0–5%
7,048
5–10%
1,993
10–20%
1,265
20%+
454

The marker is All Pro Storage - Canton at 7.6%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.

Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.

What the complaints say

Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for All Pro Storage - Canton, counted by matching the words they used.

  • Damage to belongings2 · 20%
  • Items missing or never delivered2 · 20%

Counted across the 10 one and two star reviews we have read for All Pro Storage - Canton. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.

In their own words

1-star Google reviewChristine S.6 months ago
My storage unit was broken into. I got a call from the manager 2 weeks after I moved my stuff into a unit that I had no lock on my door. Knowing I absolutely had put one on. So for 2 weeks no one noticed no lock? Because the manager wouldn’t tell me when the units were compromised. Business reports 24 hour surveillance and security and cameras. 2 cameras point at my units door. My unit was ransacked and had many of my things stolen. Manager got smart with me when questioning the security of the facility.
Reply from the business

We understand your situation and want to help! We are happy to coordinate with local law enforcement to resolve this for you! Please contact us at [email removed] so we can assist.

1-star Google reviewRo G.a month ago
Price was supposed to be $80, the second month it was 105 and the third month it was 180. They told me I signed up and got a 2 month promotion and that’s why it was initially $80 but i was never aware of this. I feel I was very mis lead with the pricing as I would have never got the storage unit if I knew it would end up being $180. Staff was not understanding and very unpleasant. I will be taking my buisness elsewhere this was the worst storage unit experience I have ever had
Reply from the business

We regret to learn of your pricing concerns. Please contact our team at [email removed] so our team can assist you.

1-star Google reviewBrian W.8 years ago
WARNING do not use this place.I rented for 6 yrs. with no problem until new management took over and within a year they literally have taken everything of value.I witnessed with my own eyes the male manager on a golf cart watching as his employee went though someones unit.Again 6 yrs. no problem till new management,you decide.They would have taken my vehicle if it was not so noticeable. 0 stars
Reply from the business

Brian Williams, thank you for taking the time to leave us feedback about your experience with us. Please email [email removed] directly with details about your experience. We would like to resolve any issues you may have encountered.

1-star Google reviewTracy C.5 years ago
I've had a unit with you for 2 years. Each year you have raised the fee's. I now pay over $80 for a climate controlled unit, plus insurance that you promoted. The thing that gets me is the lot itself still has the same "crater" size holes …
Reply from the business

Hi Tracy, We apologize that you had a disappointing experince with us. We would like to turn it into a positive one. Please email [email removed] with details about your experience.

1-star Google reviewBarbara B.Edited a year ago
Your prices are way to high!!!!! You continue to raise the rental prices year after year for no reason but greed. The buildings have been paid for, for several years now, why are you raising the rental prices every single year??? And the …
Reply from the business

Hi Barbara Benson, we appreciate your honest feedback, as we are always looking for ways to improve.

1-star Google reviewNita R.a year ago
This place is horrible! I was misinformed, harassed about payments, and they're still giving me a hard time about picking up things with mice droppings on them & destroyed by mice. After I received instructions from the supervisor on call …
Reply from the business

Hi Nita. Please reach out to us directly at [email removed] so we can better understand what happened and work toward a resolution.

1-star Google reviewCharity H.7 years ago
I wouldn't even give this place 1 star but had to. At first this place was great. A bit pricey compared to others for the size but I was happy. If your a week late on your payment though your code for the gate wont work. That should've ve …
Reply from the business

Charity Humbert, we regret to hear that you had a negative experience with us. We made several attempts to recover full payment from you on the unit before the auction. We have to follow State lien laws when it comes to the auction process, that occurs after the payment is late for more than 30…

1-star Google reviewmar M.Edited 8 months ago
Tom was great! That being said..... They keep jacking up prices!!!! Save your money go somewhere else! You'll pay almost twice as much as anywhere else in the same area
Reply from the business

Thank you for your review, we are always looking for ways to improve; we appreciate your input. If you would be willing, we would like to have you contact us directly at [email removed] to find resolution and discuss ways we can better serve you in the future!

What satisfied customers point to

The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.

  • Professional and courteous4 · 36%
  • Worked hard and fast1 · 9%

Counted across the 11 four and five star reviews we have read for All Pro Storage - Canton. A review can mention more than one thing.

In their own words

5-star Google reviewMike J.Edited 3 months ago
Friendly staff, quick and easy rental process. 50% off first 3 months was very nice also.
Reply from the business

Thanks for choosing us, Mike! Your appreciation means everything to us!

5-star Google reviewGod3 months ago
We have used all pro storage a few times in the last couple of yrs and they have always been friendly understanding affordable respectful honest and more we love how secure their facility is and how easy the staff is to talk to thank you for being awesome
Reply from the business

We are happy to hear about your wonderful experiences with us over the years! We're grateful for your continued business!

5-star Google reviewCharlene W.3 months ago
I was looking for a storage unit facility to which I could store some of my stuff and I liked it so much I got a second unit for some of my other stuff. I also referred them to family and friends. I am really pleased what's the way that the …
Reply from the business

We greatly appreciate your wonderful review, Charlene! Your referrals mean the world to us. We're delighted you noticed our commitment to maintaining a spotless environment and providing genuine customer care. Thank you for trusting us with your belongings!

5-star Google reviewSara B.Edited 6 months ago
Tom got me started was very accommodating and professional let me know everything that I needed to know and informed me if I was to get behind to just keep in contact and he could work with me Place seems to be very secure neat and tidy
Reply from the business

We're so happy to hear that you had such a positive experience with Tom!

What Google’s own summary highlights

Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.

  • clean units15
  • security cameras8
  • secure facility7
  • online experience3
  • online rental2
  • dry units2
  • helpful store manager2
  • no hassle2
  • honest staff2
  • fast process2

Before you hire All Pro Storage - Canton

Whatever this company’s numbers say, the same handful of things go wrong on a move. These guides are how to keep your side of it tight.

All moving guides →

Other listings in Canton

BusinessGoogle rating
Andrews Moving and Storage CompanyMover · Canton, Ohio · based in Streetsboro4.8993
Valley Storage - North CantonMoving and storage service · Canton, Ohio · based in North Canton4.8264
Faith & family moving servicesMover · Canton, Ohio4.6100
RLD Relocation & Logistics-CantonMover · Canton, Ohio · based in North Canton4.366
Dolly Donkeys Moving Co.Mover · Canton, Ohio4.842
Stark Storage & Logistics; Stark Moving & StorageMoving and storage service · Canton, Ohio4.740

See all 8 listings in Canton →