Skip to content

Allsafe Storage

Self-storage facility in Hattiesburg, Mississippi

Google rating

4.6

Ratings counted

116

Are 1 or 2 star

7.8%Above typical

The rating breakdown

9 of the 116 ratings in Google’s published star breakdown for Allsafe Storage are one or two star.

Against other listings in Hattiesburg

This company7.8%
Typical listing in Hattiesburg4.4%

3.3 percentage points higher than the middle of the 17 listings in Hattiesburg we can publish a rate for.

Google’s published star breakdown

Distribution of star ratings as published by Google
RatingDistributionCountShare
5 star
9481.0%
4 star
119.5%
3 star
21.7%
2 star
21.7%
1 star
76.0%

Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.

Against every mover we can rate
0–5%
7,048
5–10%
1,993
10–20%
1,265
20%+
454

The marker is Allsafe Storage at 7.8%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.

Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.

What the complaints say

Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Allsafe Storage, counted by matching the words they used.

  • Damage to belongings2 · 25%
  • Items missing or never delivered1 · 13%
  • Claim or refund went nowhere1 · 13%

Counted across the 8 one and two star reviews we have read for Allsafe Storage. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.

In their own words

1-star Google reviewEdwin E.a month ago
If giving 0 stars was an option I would've definitely given them that rating. I was given a monthly rate of $114, for a storage unit that honestly is not in the greatest conditions with leaks, dented doors, and a very dirty surroundings. The worst part comes as I was notified that the rent was increased to $185 starting August, unfortunately I don't have much of an option since I am currently overseas and won't be back till December but I do want to warn others to be aware before you decide to go for this place.
Reply from the business

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration regarding the rent changes and appreciate you bringing your concerns to our attention. We are continuously evaluating our facility and looking for ways to make improvements … More

1-star Google reviewCasandra J.5 years ago
DO NOT PUT UR BELONGINGS HERE..THE MGR..I BELIEVE IS EMBEZZLING..IVE RENTED SINCE LAST YR..NO PROBLEMS UNTIL I TOOK MY ACCOUNT OFF OF AUTOPSY but she still deducted it off my account..which in turn caused a domino effect as u can imagine..so she went back in history on my account and stole my card info..when I called and confronted her she was hollering and trying to ovsrtslj me..nothing but problems since
Reply from the business

Our manager Matti is a wonderful employee and has never embezzled. She has worked very hard to keep everyone’s belongings safe. This customers card was never “stolen” she provided the credit card number at move in and she signed a form … More

1-star Google reviewTerri K.8 years ago
If you are a senior citizen beware. Mattie is not good to the long term customers. My mother paid rent for years on time and in advance. She over paid by two months and she would not refund the money. We asked for the owners names and a way …
Reply from the business

Thank you for your review. We regret that you had a negative experience with a previous team member. We strive to be helpful and friendly to all of our customers, and we apologize for not meeting that standard. Our manager Paul is a fantastic addition to our team.

1-star Google reviewAngie K.2 years ago
Beware! Do NOT rent a unit here! I'm getting my things moved asap! My unit is around $110/mo..I was late paying. They charged me nearly $200 in late fees/foreclosure fees. I was paid up through Jan 31st...on march 20th they said i owed $418! When i had it on auto pay they deducted for 2 other units that were not mine!
Reply from the business

Hello Angie, Thank you for taking the time to voice your concerns. We carefully reviewed your account and noticed that there were past-due amounts accumulated over 2 months, leading to the fees as outlined in your lease agreement.

1-star Google reviewNorman K.8 years ago
My mother paid 2 extra months in advance, gave adequate notice before leaving at the end of June 2018. The person working for the owner states that they will be keeping all the extra money paid for 2 storage units for both July 2018 and …
Reply from the business

We apologize for the unfortunate experience your mother had with us. We strive to be helpful and friendly with all our customers, and we are sorry that your mother did not have a good experience. We strive to update policy with regards to pre-payment of units unused.

2-star Google reviewHeather M.2 years ago
Really wish their units didn't allow for the sand and dirt to enter my unit. And they have raised their prices twice in the past year. So NOT worth it.
Reply from the business

Hi there, we are sorry to hear about your experience with our units. We strive to provide a clean and secure storage environment for all of our customers. We will definitely look into how we can improve in that area as outdoor drive-up units may have the issues you are describing.

What satisfied customers point to

The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.

  • Professional and courteous4 · 25%
  • Turned up when they said1 · 6%
  • Worked hard and fast1 · 6%

Counted across the 16 four and five star reviews we have read for Allsafe Storage. A review can mention more than one thing.

In their own words

5-star Google reviewDebra4 months ago
I having an excellent experience with the storage building. They’re always on time for letting me know when my bill is due very courtesy to taking care of my belongings. Very friendly staff.
Reply from the business

Thank you so much for your kind words, Debra! We are thrilled to hear that you are having an excellent experience with our storage building. We take pride in providing timely and courteous service to our customers, and it's always a pleasure to hear that our staff is friendly and helpful.

5-star Google reviewSammy S.a month ago
Mary was very nice and helpful. The rental process was fast and smooth. Pleasure doing business with this facility.
Reply from the business

Thank you so much for your kind words, Sammy! We are thrilled to hear that Mary was able to provide you with excellent service during your rental process. Our team always strives to make the experience fast and smooth for our customers.

4-star Google reviewMekio A.a month ago
I was with Allsafe storage for 2yrs. It is a really great place to store your property. They are reasonable and it is also safe and secure. You get a code to enter into the storage area when the office is close. When some is there they …
Reply from the business

Thank you for your kind words, Mekio! We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience storing your property with us at Allsafe Storage. We understand your concern about climate control and will certainly take that into consideration for future improvements.

5-star Google reviewCarrie B.Edited 4 months ago
This facility offers exceptional customer service and competitive pricing. The storage units are well-maintained, securely located within a gated area, and monitored by surveillance cameras. Notably, the facility accommodates diverse …

What Google’s own summary highlights

Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.

  • affordable8
  • clean property8
  • courteous staff7
  • security cameras3
  • secure items3
  • online booking3
  • gated entry2
  • late fees2
  • secure facility2

What the company says about itself

Taken from Allsafe Storage’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.

  • Advertises 24/7 availabilitysays on their website
    Show the text this came from

    “…via an electronic gate, and monitored 24/7 by security cameras—giving you peace of”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.

Where else this company appears

Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.

  • yellowpages.comdirectory
  • chamberofcommerce.comdirectory

Before you hire Allsafe Storage

Whatever this company’s numbers say, the same handful of things go wrong on a move. These guides are how to keep your side of it tight.

All moving guides →

Other listings in Hattiesburg

BusinessGoogle rating
Devon Self Storage Hattiesburg, MississippiSelf-storage facility · Hattiesburg, Mississippi5.0862
College Hunks Hauling Junk and Moving HattiesburgMover · Hattiesburg, Mississippi5.0553
Peanut's Moving ServicesMover · Hattiesburg, Mississippi4.8499
Spacebox Storage HattiesburgSelf-storage facility · Hattiesburg, Mississippi4.9332
Storage Sense - HattiesburgSelf-storage facility · Hattiesburg, Mississippi4.6238
Lend A Hand MoversMover · Hattiesburg, Mississippi4.9206

See all 20 listings in Hattiesburg →