Hwy 50 Self Storage & Parking
Self-storage facility in Grand Junction, Colorado
Google rating
4.3
Ratings counted
107
Are 1 or 2 star
12.1%Above typical
The rating breakdown
13 of the 107 ratings in Google’s published star breakdown for Hwy 50 Self Storage & Parking are one or two star.
Against other listings in Grand Junction
9.3 percentage points higher than the middle of the 16 listings in Grand Junction we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 75 | 70.1% | |
| 4 star | 13 | 12.1% | |
| 3 star | 6 | 5.6% | |
| 2 star | 2 | 1.9% | |
| 1 star | 11 | 10.3% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Hwy 50 Self Storage & Parking at 12.1%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Hwy 50 Self Storage & Parking, counted by matching the words they used.
- Crew conduct3 · 38%
- Price rose after the quote1 · 13%
- Items missing or never delivered1 · 13%
Counted across the 8 one and two star reviews we have read for Hwy 50 Self Storage & Parking. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
I feel like I was over charged and that when I tried to call and talk about my concerns I was disrespectfully ignored by with a rude and pushy attitude. Unprofessional to say the least.
Hi Matt, I'm so sorry to hear that you haven't had a good experience with us. I would love to speak to you further on the situation if you could please contact us at [email removed]
Reviews say they r friendly. Yes but no one knows what they r doing!! Ive called and emailed so many times. We had a family emergency. And was out or town so was she! Called no help for being late! So we should have paid it. But all the fees they tacked on when they decide to put it up for auction. I went from 200 to 500. They tacked on April 1st. But I has until March 31st by 11am. I thought 11pm. So I could not pay it online since I had to charge payment. So April 1st my unit was sold by 9am. How.
Hi Punky, we’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. We have not had an auction since the beginning of March and cannot find a tenant record with your name. We'd appreciate the chance to learn more about what went … More
Avoid this place if possible! Moved out on June 8 and spoke with the manager face to face. I was told that they do not pro-rate on move out. I told her that if I paid for the full month, I’d like to keep access since I paid for it. If they needed to rent it to someone else they could call me and we could discuss a pro-ration. I tried accessing on June 20 and my access was denied.
Hi Sam, we are sorry you have had this experience with us. Our management team has reached out to you to offer you a refund to resolve this issue. We apologize that you were unable to access your storage unit for the entirety of the month.
Both the front lady AND the owner Joyce is beyond the rudest staff I’ve ever had to deal with. As I go up there to try to get information and understand the front person rose as she was taking my money gave me the rudest attitude and tried to sit there and just blame raising her voice as I have my infant with me.
Hi Erica, we're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. We've undergone a change in management and are working hard to make improvements. We hope you'll consider giving us another chance in the future.
Usually exceptional....Electric Gate is out of commission, I pulled in to get my 5th wheel after a long travel day and all the emergency number are wrong. Took the on site manager 3 phone cakks to answer so they could open the gate. No communication from them about gate being down .
We lost the key to the lock. They were to "busy" to let us use a set of bolt cuters so we're able to sit there in the middle of the day and cut through the lock with the file from a Leatherman and without anyone saying a single word to us. …
Hi Randy, we are sorry to hear about the situation. Unfortunately, we do not see you as a tenant in our records. We assure that the safety of our tenants belongings and the facility are extremely important to us, along with our customer service and how tenant relations is handled.
The owner lady is way off her rocker. Horrible experience and have heard nothing good of her from outside sources or other people. Even the cab driver said she was a trip. I was put in a very unpleasant situation and the owner, Joyce, …
Hi Shannon, we're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. We've undergone a change in management and are working hard to make improvements. We hope you'll consider giving us another chance in the future.
Whoever handles the phone is extremely unkind and unprofessional. On top of that, we came back to our items shredded, peed, and pooped on by mice. Would reccomend looking elsewhere
Hi Matthew, we’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. Your feedback is important to us, and we’d appreciate the chance to learn more about what went wrong so we can make improvements.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous7 · 54%
- Price matched the quote1 · 8%
- Worked hard and fast1 · 8%
Counted across the 13 four and five star reviews we have read for Hwy 50 Self Storage & Parking. A review can mention more than one thing.
In their own words
I've rented here for about 2 years. I didn't have any issues. Staff are friendly, attentive and always responded quickly when needed. I would definitely store my items here again.
Hi Jenni, thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our team and that you found our service helpful and responsive. We truly appreciate your support and would love to welcome you back anytime you need storage. Thanks again for choosing us!
We had some special requests for our storage unit. I called but did not leave a message. About 5 min later, they called me and apologized for having missed my call. They were able to accommodate my needs and went above and beyond to help us. So thankful for them coming through in our time of need.👍🏻 …
Hi Jodi, thank you for sharing your experience and 5 star review! We are glad we could accommodate your special requests and provide the service you needed. We strive to go above and beyond for all our customers. Please don't hesitate to reach out if you need anything else in the future.
I have rented here for several years and have had a wonderful experience. The owner's are very friendly and helpful. They will always be my first choice for my storage needs!
Hi Ann, thank you for being a valued customer over the years! We're delighted to hear that you've had a wonderful experience and appreciate your kind words about our team.
Noma was very friendly and flexible… I appreciate her willingness to let me pick up a day later than originally planned.
Hi Warren, thank you for your kind words and 5 star review! We always strive to accommodate our customers' needs. We're glad we could be flexible for you. Looking forward to serving you again in the future!
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- rent6
- security5
- clean units3
- polite staff3
- helpful owners3
- safe place3
- uhaul2
- quick response2
- affordable rates2
- town2
What the company says about itself
Taken from Hwy 50 Self Storage & Parking’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.
- Advertises 24/7 availabilitysays on their website
Show the text this came from
“…from 5×5 to 17×30 Advanced Security – 24/7 video surveillance, gated access, and o”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- Advertises a warranty or guaranteesays on their website
Show the text this came from
“…ponsible for complying with local laws. Warranty Disclaimers You acknowledge that the Co”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- mapquest.comdirectory
- facebook.comsocial