Inhome Furniture Gallery
Furniture store in Victorville, California
Google rating
4.9
Ratings counted
1,502
Are 1 or 2 star
1.9%Unusually few
The rating breakdown
28 of the 1,502 ratings in Google’s published star breakdown for Inhome Furniture Gallery are one or two star.
Against other listings in Victorville
1.2 percentage points lower than the middle of the 16 listings in Victorville we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 1,400 | 93.2% | |
| 4 star | 56 | 3.7% | |
| 3 star | 18 | 1.2% | |
| 2 star | 8 | 0.5% | |
| 1 star | 20 | 1.3% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Inhome Furniture Gallery at 1.9%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Inhome Furniture Gallery, counted by matching the words they used.
- Items missing or never delivered1 · 13%
Counted across the 8 one and two star reviews we have read for Inhome Furniture Gallery. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
Cynthia was vey helpful and friendly. However when I picked the bed and got rid of my daughters old bed last night and opened the new bed package it was missing all of the hardware. I contacted the store and spoke to the manager Drew who …
Thank you for your five star review Brandi
I do not recommend, I had the worst experience of my life. They ordered they wrong color and are not taking any accountability to fix The problem, you can see below, I ordered the sofas on display I told salesperson I wanted exact color as the display but I received a completely different color, unfortunately when we picked up the sofas they were wrapped in plastic wrap with brown construction paper so we didn’t notice right away.
Hi Hector, We apologize you had a bad experience with us. We understand your frustration. We are very thorough with all our orders, especially our special orders to make sure you are getting exactly what you want. This is why we have you … More
Purchased a recliner there yesterday. Frank was my sales person. We, my son and I, looked at one on the floor, my son is 6'2" and around 250lbs. Hard to find a chair to fit him. We settled on it but asked Frank if the boxed chair was going to feel the same as the one we looked at or if it was going to be real firm. He said it would be like the floor model. I bought it. Got it home out of box and hard as a rock and when foot rest out the chair would go all the way down in recline position you could not sit up.
I'm sorry to hear that your experience didn't meet your expectations, Laurie. We value your feedback and would love to understand more about your concerns. Please feel free to reach out to us via text or call for further assistance.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! Worst buying experience ever. Bottom line up front , if you have an issue once you have purchased a piece, they will not help you as you would expect. What you can expect is to receive your purchase almost two weeks after any date that the sales representative quotes you. My biggest surprise was that the receptionist is incompetent and lacks the customer service skills necessary to answer any questions you might have in a decent manner.
Thank you for your rating. Is there anything we can do to help you? Please contact us and let us know so we can get you taken care of. We do apologize for what trouble we have have caused you. Apparently we have no control of the … More
Called yesterday to confirm product was in stock for pick up today. Upon arrival, the woman who was going to help me could not have been any less helpful. She never greeted me and barely said a word the whole time. Obviously she hates her job. I followed her throughout the store to the counter. I was informed they did not have it in stock, then the wrong item was available but I could purchase a similar item for 200.00 more. I left at that point. Moses was helpful, however, overall experience was terrible.
Good afternoon we apologize for any inconvenience this has caused you. We will address the situation with the salesperson. She is new and still in training once again we apologize for any inconvenience.
They lied to me when I signed up for the payment plan. In total I was only supposed to pay 900 for a daybed and the Acima site is telling that I’ll be paying over $2,500 … the same bed is on wayfair for $400 with free shipping. I just bought it through them so they could send someone to assemble it which I also paid an extra $60 for. Terrible and I would definitely avoid if possible !
Hi M, if you are having any issues or concerns with your contract please feel free to reach out to our store manager at ([phone removed] and we'd be happy to clarify! You should have also received and signed a copy with full disclosers as well if you'd like to bring that in, we'd be happy to help…
BUYER BEWARE! I do not recommend this store for furniture. We bought many pieces of furniture from this to furnish our house, and spent literally thousands of dollars. When our bedroom set was delivered, it did not look like the set we …
Hi Jennifer and Christian, we appreciate the feedback. We do apologize that your experience was not the experience we strive to provide. Our delivery team is trained to assure that you are satisfied with your furniture and completed delivery before they depart so we may resolve any issues due to…
Be careful before you sign your contract you'll get robbed a 30 per cent if you change your mind I regret buying here will not recommend this place at all this is the last time I'm buying here come at your own risk
Carlos, we appreciate you sharing your concerns and we’re sorry to hear about your experience. We try our best to disclose all policies to every one of our customers at point of purchase for our protection and our customers! We hope you enjoy your new set when it comes in.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous4 · 24%
- Price matched the quote2 · 12%
- Worked hard and fast1 · 6%
Counted across the 17 four and five star reviews we have read for Inhome Furniture Gallery. A review can mention more than one thing.
In their own words
Friendly and helpful personnel. Frank is the design consultant who has assisted me whenever I go in the store. He shows you what you request to see and leaves you alone to look the items over but is always near enough to answer questions. The prices are competitive for the same items as other furniture stores. If you haven't been in the store, its worth a visit.
Frank is knowledgeable and very helpful, the furniture is high quality I love it, the order was fast, the delivery/setup crew were excellent.
Thank you, Gene! We're glad to hear that you found Frank knowledgeable and helpful, and that you love the high-quality furniture. It's great to know that the delivery and setup crew made a positive impression as well. Your feedback is appreciated!
Had a really great experience. I came in looking for a sofa and Drew was super helpful the whole time. She actually listened to what I wanted, showed me exactly what I was looking for …. Let us look around an shop normally, and made the …
Thank you, Isaac! We're glad to hear you had a great experience and that Drew was able to assist you so well. Her charm and helpfulness truly make a difference. We look forward to welcoming you back and working with Drew again!
Good selection of recliners. Bought one for $1100 that rocks me, has a message feature, head and lumbar adjustments and Bluetooth audio hookup with some serious speakers, and heat.
Thank you, Dick! We're glad you found a recliner that meets your needs with all those great features. Enjoy your purchase!
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- furniture selection53
- beds46
- couch selection37
- no pressure sales30
- recliner26
- bedroom set25
- mattress selection22
- loveseat20
- living room set17
- dining tables14
What the company says about itself
Taken from Inhome Furniture Gallery’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.
- Describes itself as family ownedsays on their website
Show the text this came from
“…the Victorville area for years. We're a family-owned and operated furniture store that was b”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- States a founding yearsays on their website
Show the text this came from
“…local area of Victorville, California since 2014. Our business is built on the foundatio”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- Advertises financingsays on their website
Show the text this came from
“…to your door and sets it up. Flexible financing options to make quality furniture affordable fo”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- yellowpages.comdirectory
- mapquest.comdirectory
- bizapedia.comdirectory
- facebook.comsocial
- yelp.comreviews