Move It Self Storage
Self-storage facility at 701 Villa Dr in Corpus Christi, Texas
Google rating
4.7
Ratings counted
236
Are 1 or 2 star
6.4%Above typical
Google carries another listing under this name in Corpus Christi. They may be separate branches or duplicate entries for the same business — we cannot tell which, so we publish both: the other listing.
The rating breakdown
15 of the 236 ratings in Google’s published star breakdown for Move It Self Storage are one or two star.
Against other listings in Corpus Christi
About the same as the middle of the 16 listings in Corpus Christi we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 203 | 86.0% | |
| 4 star | 8 | 3.4% | |
| 3 star | 10 | 4.2% | |
| 2 star | 6 | 2.5% | |
| 1 star | 9 | 3.8% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Move It Self Storage at 6.4%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Move It Self Storage, counted by matching the words they used.
- Crew conduct3 · 27%
Counted across the 11 one and two star reviews we have read for Move It Self Storage. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
Property was clean, safe, and access was a breeze. Only giving a one star because they would not pro rate the month of prepaid rent I gave them. Onsite management was fantastic. Calling corporate gave me nothing but headaches and I was met with rude customer service. Customer beware.
Please accept our apologies for the inconvenience you experienced with the billing issue. Thank you for your feedback.
Don't rent from this place if you're on disability. We where told we would get a refund because we moved out on 2/5/22. We called to find out that someone said we moved out on the 7th and that we don't get a refund. They tell you one thing and do another. I asked for corporate office number and was hung up on. So if you try to debate anything you will be hung up on. NO where on the website is a number for corporate office number for billing.
Tanya, thank you for your time with Move It Storage and we regret you were not satisfied with your move out. Your lease clearly stated that we do not prorate rent for move outs. Due to privacy concerns we cannot go into all the specifics, but according to our notes you made a phone payment on the…
Pest infested! Our stuff was only there for 2 weeks and upon moving out our SANITIZED & CLEAN fridge, that we left open to prevent mold from growing, had several roaches inside and we found several more later after we had it hooked up in our new house. Ants were everywhere around our unit and also found evidence of mice; they chewed through some of our boxes and there were droppings everywhere. You would think they would spray the units after each person, but it doesn't look like they do.
Mr. Noltensmeier, Thanks for review and we apologize for your poor experience storing with us. Since you moved out back in November of 2016, we are unable to investigate or take action on the specific issue you raised.
Very narrow passageways you can't park by your unit in lots of areas and the person maintaining it will keep driving around while your in your unit as of they're trying to see what kind of expensive items are in your room !! Very very unsettling and there's homeless people sneaking in nightly sleeping .... NOT RECOMMENDED!!!
Hello Michelle. We are sorry to hear that you had a negative experience. We take your feedback very seriously and would appreciate more details so that we can continue to improve. Please email us any additional information at: [email removed] We look forward to correcting the situation and…
Happy my stuff was safe and put away. But the Customer service inside was alway rude. Made me feel I was in the wrong for even going into the office and pay my Storage
We're sorry to hear about your negative experience, and we appreciate your feedback, John. Don't hesitate to reach out to us at [email removed] if you have additional details regarding your experience. We would love the chance to resolve any issues. Sincerely, Move It Storage
Mediocre storage. Very grumpy/rude management. Seems like she doesn’t want to assist you in anyway. Very uncomfortable and awkward feeling.
Hello K. We are saddened to hear that you had a negative customer service experience. We take your feedback very seriously and have passed your comments along to the Area Manager of this location for review. It is feedback like yours that helps us improve our processes and customer service.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous30 · 20%
- Worked hard and fast10 · 7%
- Price matched the quote2 · 1%
- Turned up when they said1 · <1%
- Kept in touch1 · <1%
Counted across the 150 four and five star reviews we have read for Move It Self Storage. A review can mention more than one thing.
In their own words
Very professional, place looks clean and secure, very quick was in showed t he unit and contract was completed in less then 30 minutes. Highly very impressed, plus the pricing was great
Marvin, thank you so much for the great review! Our team prides itself on providing the best customer experience, and we look forward to continuing to do so. If there is anything else we can do in the spirit of great customer service, please let us know! Sincerely, Move It Storage
Natasha at Move it storage made everything easy! From moving into my store and getting out! No hassle! Such a sweet woman along with her staff! May I add Good price and more than enough space for my stuff! Everything secured! Thank you guys so much. You’re amazing!!
Bianca, thank you so much for your business! We appreciate your loyalty and look forward to continuing to serve you. Sincerely, Move It Storage
I got help from Taylor, she was very quick and communicated the policy's and prices effortlessly. Will definitely reccomend for storage !
Anthony, thank you for your review. We take customer feedback seriously, and we look forward to continuing to serve you. Thank you, Move It Self Storage
Repairs being made to improve the facility. Friendly new manager. Prices raised every year double. What a way to reward on time payment.
Thank you Patrick for your feedback. Hearing from customers like you helps us continue to strive to improve our service and customer experience. If you have any additional comments or concerns, please reach out to us directly. Sincerely, Move It Self Storage - Leopard
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- easy rental process19
- safe storage5
- informative staff5
- storage unit rental4
- secure unit4
- accessibility3
- friendly people3
- clean site2
- welcoming atmosphere2
- unit sizes2
What the company says about itself
Taken from Move It Self Storage’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.
- Advertises 24/7 availabilitysays on their website
Show the text this came from
“…in and out easily. Where can I get 24/7 access storage? Some storage facilities”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- States a founding yearsays on their website
Show the text this came from
“Locations Nationwide Trusted Nationwide Since 1972 Convenient Access Hours Home Locations”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- yelp.comreviews
- chamberofcommerce.comdirectory
- yellowpages.comdirectory