Avid Storage
Self-storage facility in Bryan, Texas
Google rating
4.6
Ratings counted
216
Are 1 or 2 star
6.0%Above typical
The rating breakdown
13 of the 216 ratings in Google’s published star breakdown for Avid Storage are one or two star.
Against other listings in Bryan
0.8 percentage points higher than the middle of the 18 listings in Bryan we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 173 | 80.1% | |
| 4 star | 23 | 10.6% | |
| 3 star | 7 | 3.2% | |
| 2 star | 3 | 1.4% | |
| 1 star | 10 | 4.6% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Avid Storage at 6.0%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Avid Storage, counted by matching the words they used.
- Price rose after the quote1 · 13%
- Damage to belongings1 · 13%
- Items missing or never delivered1 · 13%
Counted across the 8 one and two star reviews we have read for Avid Storage. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
Dishonest, untrustworthy -- Clerk gave me a quote of $129, but when I returned in a few hours to get the cargo van, the price suddenly increased to $220 because the clerk forgot something or didn't know their system. She calls the owner who is unwilling to give me the original quote. Overnight, I could not find another option so I return on Saturday at 9am to a smirking weekend clerk, "You're the guy in here yesterday." Given my time deadline, I accept the situation, and I am now waiting to get resolution through…
Hi Jeff Lee, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. We appreciate you bringing this experience to our attention. If you are … More
If you want to pay a fortune to get burglarized, come here. If you want to keep what you own, go somewhere else. Worst security in town, they get burglarized multiple times a week. Bryan PD told me so after $30k worth of my stuff was stolen. They also don't have many working cameras, I've used random 4 digit codes to get in the gate, they store their video footage for less than a month. I'm pretty sure the staff are the ones who robbed me, BPD thinks so too.
Amanda Kappel, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to improve. Your feedback helps us improve, so thank you for taking the time to let us … More
Water damage to furniture I had stored here less than 2 months, office staff very unhelpful in resolving this issue. Disorganized, tired to charge me after I moved out. Hard to get ahold of, did not even respond to calls when the central office manager reached out to them. Choose somewhere else...
Had a guaranteed reservation for a U-Haul truck. Go to the location to pick it up and they did not have the vehicle. The manager on duty moved our reservation to another location but put the reservation in for a 1 1/2 hour rental instead of 24 hours! That caused us to drive across town to another location to find we couldn't rent at that location and then have to drive to a 3rd location, then come to find out the vehicle was at the 2nd location and I had to drive back to pick up the truck!
I moved out last week and am still getting late charge text messages. Once I was entirely out of the unit, I told the office and they said I was good to go. After that, I kept getting texts saying I owe money and now there's late charges accrued. When I try to get ahold of the office, no one EVER answers. It's not easy driving over there when I work until 6 and they are closed already. I never write reviews, so for me to go out of my way to write this should say a lot. This is frustrating to say the least.
Colin, we regret that you were not satisfied with the conclusion of your storage experience. According to our notes, the manager spoke to you on September 8 and was able to take care of your concern, and that outside of that you were very … More
First off the place have rats that ate thru some of our things. The gate system doesn't work from time to time. The last straw was when they confused our storage with an unpaid customer and cut our lock. Giving us a refund wasn't enough for the incompetent personnel there.
Hi Bennie Griffin Griffinb, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. If you could provide more information to us, we would be … More
It was easy to get the rental of a storage unit online. What was not easy was getting into it. My daughter could not open the unit and talked with the office and I called, but they were closed during business hours and not helpful at all. …
I'm sorry to hear about your experience. We apologize for any inconvenience this may have caused. Please feel free to reach out to us at ([phone removed] if you have any further questions or concerns.
At first very nice.. then I ended up not needing it . Asked for a refund.. waited 2 weeks before calling them.. and now they are only refunding a portion and ignoring my calls so I can't even get any answers
Thank you for taking time to provide feedback, Brittany. If you would like to discuss your concerns further, please email [email removed] provide your preferred contact information so that a member of our management team may reach out to you.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous4 · 29%
- Worked hard and fast3 · 21%
- Turned up when they said1 · 7%
Counted across the 14 four and five star reviews we have read for Avid Storage. A review can mention more than one thing.
In their own words
Very fast service and the front desk lady was amazing and very polite. Kudos to her. She most definitely made my first time experience with the company well worth it.
Hello Jacquelyne. We greatly appreciate your positive rating. Thank you for the review! Sincerely, … More
Super easy move-in! The online booking allowed me to reserve instantly, and the in-person check-in was prompt. I was able to get my access code and start storing within minutes. The unit was clean and the security measures made me feel comfortable leaving my items there. Great job!
Denise , thank you so much for your business! We appreciate your loyalty and look forward to continuing to serve you. Sincerely, … More
If you’re near Aggieland and need a good quality storage, come see Aubrey and Sarah at avid storage on villa maria. They will take care of you and maintain a very exceptional facility. I’ve been a customer now for 9 years and have never had any trouble and zero complaints.
Hello Kevin. Thank you for taking the time to submit a review. We greatly appreciate your feedback and look forward to continuing to improve our customers' experiences. … More
Easy process on line, drove to the location and the office personal were lovely, polite and informative..
Beverley, thank you for your review. We take customer feedback seriously, and we look forward to continuing to serve you. Thank you, Avid Storage
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- rental process19
- affordability5
- ease of use4
- polite clerk3
- property maintenance2
- call center staff2
- new facility2
- truck rental2
- fast easy process2
- nice employee2
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- chamberofcommerce.comdirectory
- mapquest.comdirectory