Skip to content

Déménagement Max-Plus

Mover in Saint-Jérôme, Quebec

Its address is in Mirabel, Quebec. It appears here because Google returns it for Saint-Jérôme.

Google rating

4.7

Ratings counted

118

Are 1 or 2 star

4.2%Around typical

The rating breakdown

5 of the 118 ratings in Google’s published star breakdown for Déménagement Max-Plus are one or two star.

Against other listings in Saint-Jérôme

This company4.2%
Typical listing in Saint-Jérôme3.2%

1.0 percentage points higher than the middle of the 10 listings in Saint-Jérôme we can publish a rate for.

Google’s published star breakdown

Distribution of star ratings as published by Google
RatingDistributionCountShare
5 star
10589.0%
4 star
43.4%
3 star
43.4%
2 star
00%
1 star
54.2%

Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.

Against every mover we can rate
0–5%
7,048
5–10%
1,993
10–20%
1,265
20%+
454

The marker is Déménagement Max-Plus at 4.2%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.

Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.

What the complaints say

Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Déménagement Max-Plus, counted by matching the words they used.

  • Damage to belongings3 · 50%
  • Price rose after the quote2 · 33%
  • Items missing or never delivered1 · 17%
  • Late, delayed or a no-show1 · 17%
  • Claim or refund went nowhere1 · 17%
  • Crew conduct1 · 17%

Counted across the 6 one and two star reviews we have read for Déménagement Max-Plus. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.

In their own words

1-star Google reviewChristine D.a month ago
I had read the reviews before calling this company, and I thought they were competent, but my move was a bad experience for several reasons. The movers dented my brand new refrigerator in two places, even though I asked them to be extra careful. I called the company on moving day and never received a return call. Furthermore, they also dented the bottom door of my oven. My appliances are brand new, and one shameless employee even told me that my dryer was damaged and scratched, which wasn't true... unbelievable!
Reply from the business

Hello, We became aware of your situation following the publication of your review, as we were not informed of the problem beforehand. … More

1-star Google reviewPatricia S.3 weeks ago
⭐☆☆☆☆ Very bad experience. I do not recommend this company. We paid a $260 deposit and the rest in cash on moving day. Despite several follow-ups, we never received our invoice, which was supposed to be delivered no later than the following week. The move caused several damages: the freezer door was misaligned, a leg was missing, all four legs of our dryer were broken, and the floors of both our old apartments were damaged. We also had to ask the movers to use blankets to protect our furniture.
1-star Google reviewPatrick G.2 months ago
One thing I suggest you do is avoid Déménagement Rive Nord. They were 6 hours late, they wrecked the furniture, they demand extra charges for heavy items even if they were mentioned in the quote, otherwise they just leave, they spend all …
Reply from the business

Hello Mr. Giguère. You refer to Déménagement Rive Nord in your review, who are our direct competitors. Unfortunately, we have no record of any moves under your name in our system. Perhaps you booked under another name, your spouse's for example? Perhaps you booked with them?

1-star Google reviewRobert M.Edited 6 years ago
Very dissatisfied. Damaged walls, plastic gloves discarded on the property and in the garage, rude and impatient staff... One star is already too much. Plus, the freezer was tampered with without our knowledge. …
Reply from the business

Hello Mr. Monette. Unfortunately, we don't have any moves in your name in our system. Perhaps you booked under another name, such as your spouse's? Perhaps you booked with another company with a similar name? Your constructive feedback is very important to us.

1-star Google reviewlydia P.a year ago
Terrible management. The move itself went very well, but we never received a paper or even electronic invoice. Every time we call for an invoice, it's a voicemail system that says it only takes messages on Mondays, and after three messages, …
Reply from the business

We sincerely thank you for the constructive feedback you took the time to share in your review. It allows us to improve and clarify certain aspects of our practices. That said, some points appear to be based on inaccurate information.

What satisfied customers point to

The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.

  • Professional and courteous9 · 53%
  • Worked hard and fast6 · 35%
  • Turned up when they said2 · 12%
  • Careful with belongings1 · 6%

Counted across the 17 four and five star reviews we have read for Déménagement Max-Plus. A review can mention more than one thing.

In their own words

5-star Google reviewRita N.2 months ago
Charley Kevin's team did a fantastic, efficient, and polite job. They packed everything securely with blankets, protecting everything.
5-star Google reviewMarie-France P.2 months ago
Charley, Kev, and Karl's team is a super team, always on time, I highly recommend them. The guys are friendly and smiling, even on the third floor with the stairs. Thank you!
5-star Google reviewLouise P.2 months ago
Charley, Kevin, and Karl's team did excellent work, were respectful and friendly. They've come to my house twice to pack up, they took great care of my belongings, and they put everything back in its proper place. Excellent work, thank you! I highly recommend them!
5-star Google reviewPierre G.a month ago
Lucas, Yan, and Benoit are true professionals. During my move, they were punctual, organized, polite, and resourceful. Thank you, Tapis Rouge! 💪 …

What Google’s own summary highlights

Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.

  • efficiency20
  • speed13
  • attention4
  • protection of goods3
  • boy3
  • polite team3
  • fast moving2
  • worry-free move2
  • respect for things2
  • polite and kind men2

Before you hire Déménagement Max-Plus

Whatever this company’s numbers say, the same handful of things go wrong on a move. These guides are how to keep your side of it tight.

All moving guides →

Other listings in Saint-Jérôme

BusinessGoogle rating
Entreposage Montréal Mini-Storage - Saint-Jérôme (Baron)Self-storage facility · Saint-Jérôme, Quebec4.9291
Depotium Mini Entrepôt - St-JérômeSelf-storage facility · Saint-Jérôme, Quebec4.8203
Mini-Entrepôts VertStorage facility · Saint-Jérôme, Quebec4.9155
Entreposage Montréal Mini Storage - Saint-Jérôme (Camrick)Self-storage facility · Saint-Jérôme, Quebec4.7139
Transport W. Cyr - Déménagement - Entreposage commercial - Déménageurs Saint-JérômeMover · Saint-Jérôme, Quebec4.3120
Déménagement AvengerMover · Saint-Jérôme, Quebec4.9108

See all 12 listings in Saint-Jérôme →