Reynolds Transfer & Storage
Google rating
4.9
Ratings counted
310
Are 1 or 2 star
2.3%Around typical
The rating breakdown
7 of the 310 ratings in Google’s published star breakdown for Reynolds Transfer & Storage are one or two star.
Against other listings in Madison
About the same as the middle of the 20 listings in Madison we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 292 | 94.2% | |
| 4 star | 9 | 2.9% | |
| 3 star | 2 | 0.6% | |
| 2 star | 2 | 0.6% | |
| 1 star | 5 | 1.6% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Reynolds Transfer & Storage at 2.3%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Reynolds Transfer & Storage, counted by matching the words they used.
- Damage to belongings3 · 60%
- Items missing or never delivered1 · 20%
- Crew conduct1 · 20%
Counted across the 5 one and two star reviews we have read for Reynolds Transfer & Storage. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
Items were packed very poorly. Furniture was chipped and broken. Bed frames were disassembled poorly so parts were stripped. Missing items. Overall, bad experience. Update: I found out another customer received some of my items because our belongings were mixed up in the same truck. I can’t get any answers from the Claims department about where my belongings are and how I’ll get them back. Frustrated is an understatement.
Hi Devyn, Thank you for your feedback. We are so sorry to hear that you had a bad experience. I know that you have been in touch with our claims coordinator, and we hope to make it right. Thanks again for your feedback.
Worst service ever. Completely uncooperative and obtuse. Eli pretended to be the top person and blocked me from speaking with anyone in charge. Brandon was very unhelpful. The woman who answered the phone and refused to give her name was the most obnoxious, passive-aggressive person I've ever had the displeasure of speaking with in my life.
Hi John, we have never worked with you; you called and requested services that you chose to not pursue after we explained our rates. You then continued to call. You escalated the conversation by churning up as much confusion as possible by making up names of office personnel that you had supposedly…
I highly recommend looking elsewhere for services. It has a complete nightmare working with this company. They did one of the worst jobs packing boxes as well as unloading the boxes into the new house. I am still searching though boxes and funding random things from different rooms in one box. Finding boxed food with cleaning items, 7 pens wrapped in 3 extra large pacing paper, boxes with totes inside (they said if a tote/storage bin is full, they would not use a box), and boxed mislabeled completely.
We sincerely apologize for the negative experience you had with our service. Your feedback is very important to us, and we're genuinely sorry for the frustration caused by the packing and labeling issues. This is certainly not the standard we strive for.
I wish I could agree with the others, but we had a generally negative experience with Reynolds Transfer & Storage this year. The office staff was very helpful, but the initial quote differed significantly from the final quote, and we had considerable damage to our goods during the storage and move. We have moved many times and this was by far the worst experience for the amount of goods damaged. Thankfully, we packed most of our goods ourselves as these weren't broken.
We sincerely apologize for the negative experience you had, Susan. Your feedback is crucial for us to improve our services. We take issues like these very seriously, especially regarding discrepancies in quotes and handling of items.
It was quite disappointing with my movers. I heard a lot of complaining and gripping. It is a stressful time without that. I was there customer. They need to work on that. Things were broken and it just wasn't a smooth move with this company. They are quite expense too. I wouldn't recommend this company. I recieved $39.00 for all my broken items and did not include the armoire they ruined.
Hi Jean, I'm sorry to hear that you were disappointed with our services. We always try to make your move less stressful. I will follow up with our crew with this feedback. Please note that our bill actually came in $82 below your estimated move cost.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous121 · 47%
- Worked hard and fast66 · 26%
- Careful with belongings39 · 15%
- Turned up when they said27 · 11%
- Kept in touch25 · 10%
- Price matched the quote4 · 2%
Counted across the 255 four and five star reviews we have read for Reynolds Transfer & Storage. A review can mention more than one thing.
In their own words
We recently had an excellent experience with Reynolds Transfer & Storage. We were moving between homes and needed almost everything we owned held in storage for just over 3 weeks. Reynolds expertly picked up our belongings, accurately categorized and documented all items they took, held it safely storage, and returned it in perfect condition. Everyone we worked with was responsive and courteous. Movers were efficient and great to work with and took great care of all our items.
Hi Brett, thank you for your business and your feedback, we appreciate it!
Your men exceeded my expectations. 1. Arrived early on site and had the machine ready to be loaded by our scheduled arrival time 2. Treated the machine as if it was worth a million bucks a. Protecting blocks underneath forks b. Nothing was slid on the ground, only placed c. Precision guidance for locating d. Everything that they or I deemed critical to equipment was double protected 3. Very tidy job in tarping the machine for trucking. 4.
Cory, thank you for this detailed feedback, we really appreciate your time! Thank you for your business.
Working with Reynolds Transfer & Storage was a beautiful experience from start to finish. Nils provided an estimate that was spot on. The moving team of Jay, Billy and Zack did excellent work. They were respectful, kind, smart and funny. They were particularly careful with items that I mentioned were important to me. They handled an oversize, heavy dresser with amazing care and efficiency. They protected the floors and were careful of walls.
Wow! This is an amazing review, thank you for your detailed feedback. We are grateful for you as a customer, and hope you're settling into your new home.
Reynolds did an amazing job. The virtual survey was very easy and Nils is great. I packed everything myself and paid a flat fee to move from Wisconsin to Massachusetts. There were no hidden fees or extra charges for things like gas/mileage. As for the actual move, they checked on my move every step of the way, including to see how I was doing with the pack. They packed all of the large items great (such as using plastic wrap to wrap the sofa and cushions and then wrapping it in blankets).
Hi Andrew, thank you so much for the detailed feedback! We really appreciate your business, and I hope you are settling into your new home in Massachusetts. Thanks for trusting us with your move.
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- courteous staff16
- cost16
- smooth move12
- professional movers9
- kind movers6
- streamlined process4
- equipment move and install4
- thorough crew2
- reusable bins2
- free boxes2
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- yellowpages.comdirectory
- yelp.comreviews
- chamberofcommerce.comdirectory
- superpages.comdirectory