SecureSpace Self Storage Waipahu
Self-storage facility in Waipahu, Hawaii
Google rating
4.9
Ratings counted
793
Are 1 or 2 star
1.9%Unusually few
The rating breakdown
15 of the 793 ratings in Google’s published star breakdown for SecureSpace Self Storage Waipahu are one or two star.
Against other listings in Waipahu
4.7 percentage points lower than the middle of the 5 listings in Waipahu we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 754 | 95.1% | |
| 4 star | 16 | 2.0% | |
| 3 star | 8 | 1.0% | |
| 2 star | 2 | 0.3% | |
| 1 star | 13 | 1.6% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is SecureSpace Self Storage Waipahu at 1.9%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for SecureSpace Self Storage Waipahu, counted by matching the words they used.
- Damage to belongings2 · 25%
- Price rose after the quote1 · 13%
- Items missing or never delivered1 · 13%
- Late, delayed or a no-show1 · 13%
Counted across the 8 one and two star reviews we have read for SecureSpace Self Storage Waipahu. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
MULTIPLE UNITS BROKEN INTO - DO NOT RENT FROM THIS PLACE We had our unit broken into, and at least a dozen others were too. The place took no responsibility for it and aren't hardly paying for anything which was stolen. Items from my father and grandfather who have passed away were stolen, along with other irreplaceable items. Thieves just crawled to the top, cut the wire and dropped into the units. SecureSpace didn't even call us or tell us. We just arrived to find our unit ransacked.
We’re very sorry to hear about your experience. We understand how upsetting it is to discover your unit was broken into and that personal items were taken. Please contact us at [email removed] with your unit details so we can review this further and work toward a resolution.
Broken freight elevator for multiple days. No e-mail notification to tenants whatsoever to allow them to establish alternate plans. Severely impacted my move out and delayed my departure from the island. All could have been avoided with …
We’re sorry for the inconvenience this caused and understand how a freight elevator outage can impact move-out plans. We acknowledge that communication and timely updates should have been better, and we appreciate you bringing this to our attention.
Started at a very good price, within months they doubled, then tripled the price very quickly! I am glad I got out, I DON’T RECOMMEND IT AT ALL! Also very badly managed, bathroom was always “out of order”.
Thank you for your kind words, Susana. Security is our top priority, and we appreciate that you have trusted us with your belongings! Feel free to reach out at any time at 888-storage.
Booked online and sent me all that I needed to move in and the agreement stating that I can move in. Showed up not realizing that the Waipahu location office hours is closed on Wednesday so couldn’t move in. It would be nice if they would state that on website and not allow you to pay and move in on a Wednesday.
We’re sorry for the inconvenience you experienced with your move-in and the office schedule. We understand how frustrating it must have been to arrive ready to move in and not be able to access the office.
Apparently there’s an employee named puna who thinks it’s ok to snatch phones from customers and force them to leave positive google reviews in order to win some contest? Not ok. Not professional. Don’t touch customers personal things without permission. This was an insane experience.
We’re very sorry to hear about this experience. Customers should never feel pressured to leave a review, and personal belongings should always be treated with respect. Please contact us at [email removed] with your unit details so we can look into this matter further.
I reserved and paid for a unit online. Did the online move in so it’d be less hassle for me on move in day and the gate access code sent thru email did not work. Called customer service, only to get hung up on. TWICE. The third time, I let …
We’re truly sorry to hear about the trouble you experienced with your gate access and the difficulty reaching support. We understand how frustrating it is to deal with this on move-in day, and this isn’t the experience we want for our customers.
We cancelled our storage unit, and now they won't quit harassing us trying to say we owe them money even though we don't. Plus their insurance is a scam as they up sale it saying you have to have it because they are in a tsunami area, but …
We are sorry to hear that you had a negative experience with our storage facility. Our policy on insurance is stated clearly in our rental agreements, and we apologize if there was any confusion regarding coverage for tsunamis.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous3 · 19%
- Worked hard and fast2 · 13%
- Price matched the quote1 · 6%
Counted across the 16 four and five star reviews we have read for SecureSpace Self Storage Waipahu. A review can mention more than one thing.
In their own words
Marvin was very helpful and thoroughly explained the details. I was able to get the storage locker that suited my needs at a reasonable rate! Marvin's great customer service and follow-up exceeded my expectations!
Thank you for your review, Karen! We're happy to hear Marvin was helpful and provided great customer service, helping you find the right storage locker at a reasonable rate. Thank you for choosing SecureSpace Self Storage!
I would like to thank Kalena from the Waipahu location for all his help. He was very informative and friendly.
Thank you for your review! We’re happy to hear Kalena at our Waipahu location was informative, friendly, and helpful. Thank you for choosing SecureSpace Self Storage.
Great location for us … spacious. Kalenakai was very helpful and showed us everything and went out of his way to even grabbed us a lock…. Great customer service Kalenakai… Mahalo
Thank you for your wonderful review, Cody! We're happy to hear Kalenakai was so helpful, showed you everything you needed, and provided outstanding customer service. Thank you for choosing SecureSpace Self Storage.
Kalena helped us today and was very personable and informative! Highly recommend this storage facility, units are updated and clean.
Thank you for your review, Rebecca! We’re happy to hear Kalena was personable and informative, and that you appreciated the clean, updated storage units. Thank you for choosing SecureSpace Self Storage!
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- informative staff44
- unit options34
- elevator22
- secure storage13
- fees5
- welcoming atmosphere5
- easy rental process3
- affordability3
- hours of operation2
- reservation process2
What the company says about itself
Taken from SecureSpace Self Storage Waipahu’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.
- Advertises 24/7 availabilitysays on their website
Show the text this came from
“Us: (808) 818-7929 Agents Available 24/7 Manager Hours: Closed - Opens 9:30am to”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- yelp.comreviews