UNITS Moving and Portable Storage of Grand Rapids
Moving and storage service in Muskegon, Michigan
Google rating
5.0
Ratings counted
101reviews shown; star breakdown not collected
Are 1 or 2 star
Not enough ratings
We hold limited information on this company. We have not collected a star-by-star rating breakdown for it, so no share of one and two star ratings can be worked out. That is missing information rather than a clean record, and it is not a judgement about the business either way.
The rating breakdown
We have not collected a star-by-star breakdown for UNITS Moving and Portable Storage of Grand Rapids, so we cannot work out what share of its ratings are negative. That is missing information on our side, not a clean record — and not a statement about what Google publishes.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for UNITS Moving and Portable Storage of Grand Rapids, counted by matching the words they used.
- Late, delayed or a no-show1 · 100%
Counted across the 1 one and two star review we have read for UNITS Moving and Portable Storage of Grand Rapids. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
i called and set up a date and time for pick up. units picked the date and time and they never showed up to pick up there unit and sense they dont work the weekends i have to wait for monday to call them again. units in grand rapids this is noy cool at all. i will not be dealing with them again
We are sorry you had such a negative experience Rich Guy. We just want to clarify a few details that you left out of your review. First, you were not our customer so we are not sure why you left this review and why you are stating that you dealt with us directly as a customer.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous10 · 48%
- Turned up when they said5 · 24%
- Kept in touch5 · 24%
- Worked hard and fast3 · 14%
Counted across the 21 four and five star reviews we have read for UNITS Moving and Portable Storage of Grand Rapids. A review can mention more than one thing.
In their own words
Units has been an amazing option for us!! They dropped off the unit at our house, we moved everything into it and then Connor (he was punctual, kind and professional) from units came and picked it up and brought it to the next destination where we will rent it until our house is built. No need to move things twice, so convenient and very reasonable prices! This is a local company and we like to support local businesses.
Thanks so much for sharing your positive experience Pam! We're glad the process went smoothly for you and we appreciate your business!
Great experience with UNITS. They communicated quickly, were able to adjust drop-off/delivery dates and times with short notice, and overall made moving much less stressful. I would recommend.
Thanks for the great review Taylor! We're glad we were able to reduce the stress of your move and we appreciate your recommendation!
I recently used UNITS Moving and Portable Storage for a complex, multi-location move, and I couldn’t be more impressed. The process involved three different units being delivered and picked up at three separate addresses, each on a different schedule—and they handled it all flawlessly. The total cost was actually less than I expected, and the value was outstanding. Every member of the delivery team was prompt, professional, and incredibly courteous.
Wow Sara — awesome review! We're glad your complex move went smoothly and we appreciate you sharing your positive experience in detail. We take great pride in delivering top notch services at affordable prices — so we love it when customers notice.
Above & Beyond expectations! Customer service could be their middle name. I arranged delivery of a pod - and got a text when there were near. The unit was dropped off exactly as I asked. The process was easy. I ended up being one of those customers whose plans kept changing. And not once was I made to feel i was being a bother. That is rare! Once we were close to knowing when we wanted the unit picked up and moved to a new location all I needed was give them a call and it was arrange.
Thanks so much for sharing your positive experience in detail Harriet! We are glad things worked out for you and that our flexibility allowed us to help you complete your move successfully.