1-800-PACK-RAT
Moving and storage service in Stanton, California
Its address is in Garden Grove, California. It appears here because Google returns it for Stanton.
Google rating
4.6
Ratings counted
297
Are 1 or 2 star
7.7%Above typical
The rating breakdown
23 of the 297 ratings in Google’s published star breakdown for 1-800-PACK-RAT are one or two star.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 256 | 86.2% | |
| 4 star | 11 | 3.7% | |
| 3 star | 7 | 2.4% | |
| 2 star | 2 | 0.7% | |
| 1 star | 21 | 7.1% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,614
- 5–10%
- 2,324
- 10–20%
- 1,521
- 20%+
- 538
The marker is 1-800-PACK-RAT at 7.7%. The typical mover among the 11,997 we can publish a rate for sits at 3.2%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for 1-800-PACK-RAT, counted by matching the words they used.
- Crew conduct6 · 27%
- Damage to belongings2 · 9%
- Late, delayed or a no-show2 · 9%
- Price rose after the quote1 · 5%
- Stopped responding1 · 5%
Counted across the 22 one and two star reviews we have read for 1-800-PACK-RAT. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
This should have been “simple”, after all it is their slogan. To make my review more succinct, I’ll rate each area using a grade of A-F. Ordering/Sales: F - we were encouraged to sign the contract “early” to “lock in” pricing, which changed at a later date (after our container was picked up). That sure feels like extortion, be sure to read the fine print. Pickup/Delivery: A - drivers, F - logistics and scheduling.
We're truly sorry to hear about the issues you've experienced. We strive to make our services as simple and straightforward as possible, and it's clear we fell short in your case. We appreciate your feedback on our ordering/sales process, pickup/delivery, and pricing.
In August 2024, we hired PackRAT for our move from Florida to California. We received a quote for just under $4,000, with an agreement to pay $500 upfront and the remainder upon container delivery. Once our container was packed and picked up, we assumed the shipping process had begun. However, while catching a connecting flight, we received a payment decline notice for the full $4,000.
We're truly sorry to hear about your experience. We strive to provide clear and accurate information regarding our payment policies and it's disappointing to hear that this was not your experience. We also take the safety of your belongings seriously and regret to hear about the damages.
Very worst service their Toll Free number is always busy you need to be on hold for 1 hour. The drivers are very bad no responsive and rude. IT's very hard to work with them. They are ignorance and unhelpful when you do the apartments move. terrible service never ever going to do business with them. Trust me they will not wait for even 10 minutes for you and charge you 75$ saying they are very busy. Customer service is also rude and not at all helpful.
Prabhu – we are sorry to hear about your experience. We understand you spoke with a representative already, but if you need further assistance please let us know and we’ll have a team member reach out to you directly!
Really disappointed. I am disable with two little kids they had major delayed, each time we call them no one cares they pass us to each other like a ball no one called us back as they said. Just stay away from this company. I live in a empty house for 20 days now we sleep on the floor and in a very bad situation explained to them, but got no answer from the company why they do not deliver our unit.
We are so sorry to hear about the difficulty. If you would take a moment to send us your order number and best contact number, we will ask a team member to investigate and follow-up directly with you
1-800-Pack-Rat completely wasted my time. After PODS cancelled last minute due to alley access, I called 1-800-Pack-Rat and specifically asked if they could drop a container in the alley. The associate spent 28 minutes on the first call and 14 minutes on a follow-up, assuring me it was possible — they even claimed to check Google Maps to confirm. The earliest delivery was a week later, July 7 — I waited patiently, trusting their word.
We're truly sorry to hear about your experience and the inconvenience it caused. We understand how important clear and accurate communication is, especially when it comes to logistics. We appreciate your feedback as it helps us identify areas where we need to improve.
I’m highly dissatisfied with my experience using Pack Rat for my cross-country move. I specifically chose Pack Rat (despite them not having the most competitive price) because they GUARANTEED me delivery of my valuables on my requested date. After confirming my delivery date I did not receive my container as promised and did not receive any correspondence from Pack Rat that my container would be late or delivery would be cancelled.
Sai, we are sorry to hear this and would like to learn a little more about what is going on. Could you please provide your order number so we can look into this and follow up with you directly?
Absolutely horrible customer service and they do a bait and switch! I signed up to have my belongings picked up in Nevada then taken to California. I noticed in my account it said that the pick was in California and to be taken to Nevada (switched). I told them and the changed the pick up address. When it came to having the drop off everything, they told me it would be an additional $1250 to switch my account to long distance because it was never long distance.
Brittany, we are truly sorry for the issues you had with billing. Thank you for taking the time to speak with a team member while we looked into this.
Container was picked up on the 20th. Agreed to an August 1 or before deliver date and website now says August 3. Have been calling them for 3 days and cannot reach anyone. Says hold times are greater than an hour. When you choose call me back, you again just wait on hold and no one comes on. No chat available either. Very frustrating
We apologize for the inconvenience and frustration you've experienced with our service and communication channels. Your feedback is important to us, and we are actively working to improve our response times and availability.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous99 · 42%
- Worked hard and fast45 · 19%
- Turned up when they said27 · 12%
- Kept in touch22 · 9%
- Careful with belongings2 · <1%
Counted across the 233 four and five star reviews we have read for 1-800-PACK-RAT. A review can mention more than one thing.
In their own words
Just had our container delivered this morning. The driver Michael was very friendly and communicated with us every step of the way. The container arrived exactly on time and the set up was quick.
Thank you for sharing your positive experience. We're delighted to hear that Michael provided excellent service and that the delivery met your expectations. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future.
We rented Pack Rat for a home remodel. Michael from Garden Grove delivered our pack rat. He did an excellent job delivering it in a hard spot. He was very careful and thorough.
Thank you for sharing your positive experience with our service. We're delighted to hear that Michael was able to deliver the Pack Rat efficiently and with care. Your feedback is greatly appreciated and will be shared with the team.
Moving across country is incredibly stressful and overwhelming - the process with 1-800-PACK-RAT has been pretty seamless so far. The driver who delivered my container, Michael (Garden Grove, Wilmington area), was an absolute gem. I told him I was nervous the smaller container may not be enough; he walked through it with me and we kind of mapped out how many totes/boxes I’ll be packing in there…felt much better after talking it through with him.
Thank you for sharing your positive experience with us. We're thrilled to hear that our service, especially Michael's assistance, helped ease the stress of your cross-country move. It's great to know that our competitive pricing and insurance coverage met your needs.
Honestly, I don’t know where to start. The AMAZING service the promptness and the overall professionalism, everything was SO GREAT. We first scheduled with PODS and the day of our move they cancelled our delivery without offering a replacement solution (while still holding the over 3 grand on charges on my account). My wife contacted Packrat and she spoke with Steven our service coordinator who was amazing and scheduled a delivery for the same container the next morning.
We're happy to hear about your positive experience with our service and team, especially Steven, Forest, and Christian. It's our goal to provide prompt, professional service and we're glad we could assist during your move.
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- container placement38
- pack rat rental23
- accommodating staff22
- expert drivers6
- ease of use5
- pod placement4
- clean container4
- quick loading4
- clearance2
- moving container placement2
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- consumeraffairs.comreviews
- yelp.comreviews