Champion Movers
Moving and storage service in Las Vegas, Nevada
Its address is in North Las Vegas, Nevada. It appears here because Google returns it for Las Vegas.
Google rating
4.2
Ratings counted
814
Are 1 or 2 star
18.7%Well above typical
The rating breakdown
152 of the 814 ratings in Google’s published star breakdown for Champion Movers are one or two star.
Against other movers in Las Vegas
14.9 percentage points higher than the middle of the 21 movers in Las Vegas we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 635 | 78.0% | |
| 4 star | 15 | 1.8% | |
| 3 star | 12 | 1.5% | |
| 2 star | 15 | 1.8% | |
| 1 star | 137 | 16.8% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Champion Movers at 18.7%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Champion Movers, counted by matching the words they used.
- Damage to belongings26 · 38%
- Crew conduct15 · 22%
- Price rose after the quote10 · 15%
- Items missing or never delivered9 · 13%
- Late, delayed or a no-show5 · 7%
- Stopped responding5 · 7%
- Claim or refund went nowhere2 · 3%
Counted across the 68 one and two star reviews we have read for Champion Movers. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
DO NOT USE THIS BUSINESS! They will OVERCHARGE, UNDERWORK and BREAK YOUR ITEMS !!! First and foremost, they asked me if I needed any more help and I said yes, please the small things. They didn't even grab any of the small things and they overcharged me another hour. They didn't help me. Then they left a bunch of boxes in my garage and a mirror that was faced another way, which I didn't even notice till later.
Hi Sarah, we are sorry that you have property damage however you could have filed a claim but you only had 7days from the day of your move. Based on our records we moved you on 9/1/2025 and you did not call the office until today 9/25/2025 way past the deadline.
Spoke with Bruce the week before Easter Sunday. He booked me for Easter Sunday, I asked if they were operating due to the holiday, and he confirmed they were. Come Sunday, they were a no-call no-show. When I called on Monday, the woman who answered told me they weren't working and that "no other moving company would have been either". Which was false. I already had quotes from other movers who would have moved me that day. She basically blamed me for not knowing that they were not working that day.
Please call our office [phone removed] This doesn't come up on our records, not do we work Easter or any other federal holidays. It's on our website, contracts and even our voicemail greeting. If you're still insisting this was us please call 9am-5pm pst M-F so we can address this.
Be careful for this company. I used them last time most my xmas decorations are missing. One expensive tv is broken. I know that realtors recommend this company but I moved in summer and now I see that tv was never paid for from insurance. They kept saying that they didn't receive paperwork. Now I moved my xmas decorations and most of them a d half my big 50 feet tree is missing. I used them 5 years but now never again. They need to learn when they do wrong apologize and fix the problem.
Ana We are so happy to hear that Arturo, Alejandro and Angel made your move with us a great experience! Our movers take a lot of pride in moving efficiently and taking great care of your house hold goods. Our goal is to always provide a stress-free experience. Thank you!
This was THE worst experience I have ever had with a company bar none! The guys that came to pick up my items were great after that I have nothing good to say unfortunately! They told me 14 days for delivery which is one of the main reasons I went with them since they were not the cheapest option. "We are professionals not middle men". After 2 weeks I called to see where my positions where and if they had a delivery date for me yet.
Stay away from this company! They will steal from you! I have been waiting several months now for a refund that was promised to me and they never followed up. They caused damage to my house and to my items and I was not sent the information to file a claim. I was told I would receive a refund and they never followed through. The whole move was a complete disaster. The guys weren’t even capable of lifting a dresser. One of the guys was on the phone the whole time.
I'm sure this review is posted to the wrong company. We have no record of your name... We don't refund moves for damage, nor do we decline claims information. Once you've filed the claim with CSI and the appropriate amount is determined, we would send payment straight away.
DO NOT BOOK HERE! Especially if you’re military. I was quoted 3 men/3 hours. They came two hours past the scheduled window and showed up with 2 men. My move went to 5 hours. I had situate childcare, which cost me more since I’m a solo parent right now due to dad being deployed. To add to that, I helped tremendously to lessen the amount of hours I’d paid for. I went in to talk to the manager, who hid behind a wall and spoke through his receptionist.
Tonya is a Manager the person you spoke with in the office was a Owner and Operations. We apologized several times for the inconvenience, the Owner also advised you the day of your move he made a decision instead of canceling your move or postponing because some employees call out he decided to…
If you are a military family getting ready to PCS I would highly recommend you avoid Champion Movers at all costs. After hearing of multiple bad experiences with them we specifically requested to not have them do our move. Yadira insisted that they had all new crew working for them and that everything would be fine. It turns out Yadira was the worst one to work with in the end as she ignored multiple emails from me for over 5 months.
Hello, Ciara, this was a pcs move that was handled by the government, everything we have done thus far has been by government standard, the notations you see on your items are again per government standard, the only way for items not to have any markings is if they’re brand new in the box.
I recently hired this company to move my family cross-country. While I understand some of the issues, I can't recommend them. Here's why: I contacted them regarding an estimate. The initial estimate, based on pictures, was about $5,000. Frankly, I thought that was a bit low for a 3,000-mile move. I spoke with them, and they sent someone over to do an in-home estimate. After that, the estimate was closer to $10,000, which seemed more accurate based on the amount of stuff we had.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Worked hard and fast157 · 40%
- Professional and courteous155 · 39%
- Careful with belongings43 · 11%
- Turned up when they said39 · 10%
- Kept in touch17 · 4%
- Price matched the quote6 · 2%
Counted across the 396 four and five star reviews we have read for Champion Movers. A review can mention more than one thing.
In their own words
Arturo and Keller, both were an amazing help! Communicated a day before drop off, gave an hour notice and arrived right on time. Very polite, efficient workers and very careful with my belongs. Could not have been better. Give them top ratings!
Thank you so much for the positive feedback on Arturo and Keller! We're glad to hear that our team was able to assist you effectively. We know moving across country can be difficult, so happy our guys made your move go smoothly, We look forward to helping you again in the future!
We did a long distance move from LV to Cincinnati. We boxed our own stuff. On pickup, they wrapped all our furniture and exercise equipment well. Almost everything made it fine. A cheap mirror and some wheels on a plastic drawer set broke, but no pricier/larger items had damage past a very tiny chip in a desk. Costs were fully explained, including extras like long carry. Our stuff showed up one day after our first available day. Overall, it went well and was a good price.
Hi Lucas!!! Thank you so much for the feedback on our service ! We're glad to hear that our team was able to assist you effectively. We know moving across country can be difficult, so happy our guys made your move go smoothly, We look forward to helping you again in the future!
Easiest 5-Star review I have ever provided... From start to finish, our experience with Champion Movers of Las Vegas was nothing short of outstanding. Mr. Reggie's team was the epitome of professionalism—punctual, respectful, and incredibly accommodating. They showed up on time, communicated clearly every step of the way, and brought an energy and eagerness to help that made a typically stressful PCS move feel smooth and seamless.
Hi Steven! Thanks for taking the time to share your feedback! Delivering exceptional moving services is always a top priority. This means being safe, timely, and going the extra mile every time. We truly appreciate you!
I used Champion movers for the first time back in the end of January. We had never used movers before but were recommended here by a friend. We moved a small apartment. It was just mostly the big stuff. Our movers were Tommy, Ryan and Chris. They were AMAZING!! 100/10 recommend! All 3 gentlemen were so nice and professional. They did a walk through with me before hand. We have two dogs that were barking at the new faces and worried when all our stuff was being moved.
Happy to help!
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- polite staff50
- professional movers29
- smooth move21
- broken items18
- quick move17
- cross country moves8
- local move7
- prompt arrival7
- piano moving3
- long distance move2
What the company says about itself
Taken from Champion Movers’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.
- Says it is licensedsays on their website
Show the text this came from
“Directions, Distance & Routes ✔ Licensed & Insured ✔ 5-Star Rated ✔ No Hidd”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- Advertises free estimatessays on their website
Show the text this came from
“Same-day moves available. Get your free quote today. Request Service Call Now Request”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- Says it is insuredsays on their website
Show the text this came from
“Distance & Routes ✔ Licensed & Insured ✔ 5-Star Rated ✔ No Hidden Fees 18 + Ye”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- chamberofcommerce.comdirectory
- yelp.comreviews
- yellowpages.comdirectory