Drive-Up Storage
Self-storage facility in New Rochelle, New York
Google rating
4.4
Ratings counted
182
Are 1 or 2 star
14.3%Above typical
The rating breakdown
26 of the 182 ratings in Google’s published star breakdown for Drive-Up Storage are one or two star.
Against other listings in New Rochelle
9.0 percentage points higher than the middle of the 9 listings in New Rochelle we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 150 | 82.4% | |
| 4 star | 3 | 1.6% | |
| 3 star | 3 | 1.6% | |
| 2 star | 2 | 1.1% | |
| 1 star | 24 | 13.2% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is Drive-Up Storage at 14.3%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Drive-Up Storage, counted by matching the words they used.
- Price rose after the quote2 · 18%
- Damage to belongings1 · 9%
Counted across the 11 one and two star reviews we have read for Drive-Up Storage. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
AVOID THIS PLACE - I have had several storage units before and never dealt with anything like this anywhere. I have to leave my second review here because this is such a nightmare. First off, whatever rate they get you signed up on, just be aware that they will increase your rate $100 every 3 months. I have a units there and what I had budget about $900 for is up to almost $1300 already in about a year. But thats not even the worst part.
Tim, we’re truly sorry for the frustration with unexpected rate increases, disputed charges, and the lack of follow-up after your visit—this is not the experience we aim to provide. Please email us at [email removed] with your … More
My experience at the New Rochelle location was not great. There are only 5 parking spots available and if you are lucky enough to find one, odds are someone is going to park behind you. The final straw for me was when a box truck, parked illegally, decided to fix his transmission in the parking area. I sent my complaint to the corporate office, and their response was to double my rent. I will say the staff at that location are very nice but they cannot control the handful of tenants who ruin the location.
Tim, we’re truly sorry for your frustrating experience at our New Rochelle location—limited parking and disruptive tenant behavior are not the standards we aim for, and we understand how upsetting this was, especially alongside the rent … More
I began using a 5x13' unit the end of September. I signed up with a promotional offer of 2 free months. Check. Attached is my payment history. I have no printed agreement and have been hit with baseless and significant increases every single month since the promotional period. The staff offers no explanation besides fluctuating market rates. Who knows what the rate will be next month. In addition, I am one of the many unfortunate drivers who lost a front passenger tire due to the marbled tiles on their curb.
LocDoc Auntie J, we’re truly sorry for the frustration with unexpected rate changes and for the damage to your tire. This is not the level of transparency or care we strive to provide. We’d like to review your account, explain any … More
Bait and switch ...don't expect to keep paying the price they offer at sign up. They will tell you your price is good for 6 months and then might increase, they can't guarantee it. I signed up for a unit for $389...6 months later $499 now 6 more months already up to $589. I got a second unit with them understanding they would probably increase that as well, we will see. I guess they jack your rate up every 6onths once you already have all the stuff in there. i did not expect a second raise so soon.
Tim, we’re truly sorry for the frustration around the rate increases and how this has impacted your budget. We understand how upsetting it is to see costs change, especially across two units, and this isn’t the experience we aim to deliver. … More
STAY AWAY! Customer service is atrocious! They increase the rental cost by 300% in a year. They don't care about their existing customers, they just want the money. I've asked to speak with upper management several times, but never get a call. STAY AWAY! STAY AWAY! Well it's been 2 weeks since I gave them the information they requested and still haven't heard back from anyone. ATROCIOUS CUSTOMER SERVICE!!
Anthony, we’re truly sorry for your experience—especially the unexpected rate increase and the difficulty reaching a manager. This isn’t the service we strive to provide, and we understand how frustrating this is. We’d like to review your … More
Don’t come here, they gave me a great price, then every month they went up. Then when I was leaving the management then said they will adjust the price. After paying almost $300 a month for three years. They will rob you. Horrible place. I don’t recommend
Rita, we’re truly sorry for the pricing increases you experienced and the frustration during your move-out. This isn’t the transparent, straightforward service we aim to provide. We’d appreciate the chance to review your account and see what we can do to make this right—please email us at [email…
Just tried to move out before my next payment is due. They are telling me I Have to pay them for empty space for like a half of next month because I didn't give a written 10 day notice letter about vacating the unit. Then the guy tries to …
Hi k town, we’re truly sorry for the frustration around your move-out and the written notice requirement. We never want billing or contract terms to feel confusing or like a surprise, and we appreciate you bringing this to our attention.
Have been here for ove 6 month and had no complaint until 2 weeks ago have been trying to change to a samller unot and for the past 5 times i have been here their is nobody at the counter even thou their PPEN sighn is on verry dissapointed
Luis, we apologize that you had issues with your unit. Please email us at [email removed] so that we can assist.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Kept in touch1 · 7%
- Professional and courteous1 · 7%
Counted across the 14 four and five star reviews we have read for Drive-Up Storage. A review can mention more than one thing.
In their own words
Adrienne was very helpful, gave me an excellent experience from start to finish. Everything was handled professionally and exceeded my expectations. Would recommend anyone looking for services to ask for her.
Thank you so much for the wonderful review, Chris! We’re thrilled to hear Adrienne provided a professional, start-to-finish experience that exceeded your expectations—we’ll be sure to share your kind words with her. We appreciate the recommendation and look forward to serving you again!
Owner was really helpful and responsive. Process of renting the unit was very easy. I appreciate that they offer 24 hour access as well
Thank you so much for the wonderful review, Charli! We’re thrilled to hear our owner was helpful and responsive, the rental process was easy, and that 24-hour access is a plus for you. We appreciate you choosing Drive-Up Storage and look forward to serving you again! - The Drive-Up Storage Team
As a tenant with Drive-up Storage in New Rochelle, NY 10805 for some years, I am extremely satisfied with Noel as a manager in this facility. He is very profesionnal, still very cordial, as well always concerned and helpful of our needs as renters. He is keeping the storage facility very clean and secured. I am extremely satisfied with his service as a manager there, as I know my belongings will be safe. Thank you Noel! .
Thank you so much for the wonderful review, Christelle! We’re delighted to hear your long-term experience at our New Rochelle location has been excellent and that Noel’s professionalism, helpfulness, and commitment to a clean, secure … More
I had the best experience renting my storage today. Adrian was so helpful. Reggie showed me the different size answer all of my questions. I am moving my things from another storage place and because of these two I will be calling my friends so that they can move places also.
Thank you so much for the wonderful review, Melinda! We’re thrilled to hear Adrian and Reggie made your rental experience smooth by showing you the unit sizes and answering all your questions.
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- answered all questions15
- new unit9
- clean storage space7
- bait and switch3
- secure facility3
- promotional offer2
- helpful team2
- rate increases2
- reliable storage2
- drive up storage2
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- yelp.comreviews