Skip to content

Premier Movers 4 Less

Moving and storage service at 7402 N 56th St in Tampa, Florida

Google rating

4.9

Ratings counted

830

Are 1 or 2 star

1.1%Unusually few

Google carries another listing under this name in Tampa. They may be separate branches or duplicate entries for the same business — we cannot tell which, so we publish both: the other listing.

The rating breakdown

9 of the 830 ratings in Google’s published star breakdown for Premier Movers 4 Less are one or two star.

Against other listings in Tampa

This company1.1%
Typical listing in Tampa3.2%

2.1 percentage points lower than the middle of the 21 listings in Tampa we can publish a rate for.

Google’s published star breakdown

Distribution of star ratings as published by Google
RatingDistributionCountShare
5 star
81297.8%
4 star
50.6%
3 star
40.5%
2 star
10.1%
1 star
81.0%

Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.

Against every mover we can rate
0–5%
7,048
5–10%
1,993
10–20%
1,265
20%+
454

The marker is Premier Movers 4 Less at 1.1%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.

Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.

What the complaints say

Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Premier Movers 4 Less, counted by matching the words they used.

  • Price rose after the quote4 · 44%
  • Damage to belongings4 · 44%
  • Crew conduct2 · 22%
  • Items missing or never delivered1 · 11%
  • Stopped responding1 · 11%

Counted across the 9 one and two star reviews we have read for Premier Movers 4 Less. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.

In their own words

1-star Google reviewBarbara L.Edited a year ago
Horrible from the very beginning. Broke my garage door, damaged items, was cockroach infested and mouse droppings from storage, items broken, some priceless, denied responsibility for breaking my chair. That really made me mad! Crushed items, broken items due to careless packing . Forgot several items , including an entire closet in my home. Had to chase after them, saying hey! Pack this! You forgot that! Careless in my new home, damaging walls.
Reply from the business

As stated before, we are completely heart broken to hear you didn’t have a great experience with our team. We certainly have not cut off communication. In fact, when we called to discuss your concerns we were hung up on.

1-star Google reviewJoshua C.a month ago
I had a very disappointing experience with this moving company. I referred my mother to this company for her moving needs. She dealt with Pablo the Spanish speaking coordinator who was extremely unprofessional and rude. From the beginning, they were not transparent about their pricing. The quote I was given changed throughout the process, and I felt misled about what the final cost would actually be. To make matters worse, they failed to send the appropriate number of movers for the size of the job.
Reply from the business

Joshua, we are sorry that you and your mother were dissatisfied, but we respectfully disagree with several statements in this review. Before the move, we discussed the inventory, access conditions, crew size, pricing structure, and estimated completion time in detail.

1-star Google reviewJune K.Edited 2 years ago
The moving team worked well together, was very caring and efficient with moving my furniture and personal items. Great pricing and scheduling! Thanks Premier!Came to find out, my Diamond engagement ring was missing. Sloppy packing. Don’t leave packers alone or without camera when packing items. Hard lesson to learn!
Reply from the business

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate the positive comments regarding our team’s efficiency and care, as well as our pricing and scheduling.

1-star Google reviewJulian S.Edited a year ago
Update: Stay Away! This company is a huge scam and ran by the scum of Tampa. After getting in contact regarding our damages we were offered $200 for our broken 55 inch TV that retails for $900+. In addition to the low ball offer they will only send it to us if we remove this review. I am sure we were not the only victims of this and I am sure others have removed their honest reviews to get compensation of their damages. Do not use them!
Reply from the business

Hi Julian, we're really sorry if you had a bad experience however there are numerous false claims in your review. The liability coverage that you selected (at no cost) only covers this TV for $18. We went above our required liability and offered to pay $200.

2-star Google reviewByron J.8 months ago
Overall, the move went smoothly—granted, I only had a one-bedroom apartment. The workers arrived early and got everything out efficiently. I hired them last minute before deploying, largely because of their strong reviews. It’s been a stressful time leading up to my departure, and I simply needed my belongings moved out before I left. I was originally quoted $140 an hour for two movers, which I felt was fair.
Reply from the business

Hi Byron, While we are happy the move went smooth we are not happy unless our team performs their best. We have made efforts to reach you by phone but with no luck. Please reach out to us as soon as you can so we can try to make it right. Thank you for your service sir!

1-star Google reviewAshley R.4 months ago
I literally had a bad feeling when I was told 0800-1000 and they showed up after 10. I had a daybed, a peloton, and bins/boxes/misc. items to be moved. Quoted $375 for 2.5 hours. It took 3 hours (30 min over quote) and I now suddenly I owe $649? Paid almost double what I was quoted and when I was clearly upset, driver insisted on provoking and being a “smart ass” (his words). Would you not be upset too if you were expecting a balance of $325 and now it’s suddenly $600?
Reply from the business

Hi Ashley, I appreciate you taking the time to share your feedback, and I’m sorry to hear that this experience left you feeling frustrated that’s never the goal for our customers. First, I do want to apologize if anything said by our crew came across as offensive.

1-star Google reviewEileen T.a year ago
Heartbroken. My morning of unpacking so far has been full of broken, sentimental items, lost items from deceased family members, and so much more. Yesterday when my furniture was brought in off the truck, things had been scuffed, flawless paint chipped or otherwise damaged in a way that is hard to repair if not impossible.
Reply from the business

Hi Eileen, Jonathan here, owner of Premier Movers 4 Less. I’m sorry this move didn’t feel smooth. I reviewed everything myself and want to set a few facts straight for anyone reading: * The broken dishes were in customer-packed boxes with no padding between plates.

1-star Google reviewDeon G.a year ago
These guys quoted us $600 at first. When they were done it was $1000. They lied about what they charged for, they lied about how long it would take and also lied about the drive time to and from our apartment. it was a bait and switch.
Reply from the business

Hi Deon, we don't have record of moving you. There must be a mistake or maybe you have the wrong company.

What satisfied customers point to

The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.

  • Professional and courteous212 · 48%
  • Worked hard and fast210 · 47%
  • Turned up when they said75 · 17%
  • Careful with belongings73 · 16%
  • Kept in touch25 · 6%
  • Price matched the quote10 · 2%

Counted across the 445 four and five star reviews we have read for Premier Movers 4 Less. A review can mention more than one thing.

In their own words

5-star Google reviewJuan D.8 months ago
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5-Star Review for Premier Movers For Less I recently hired Premier Movers For Less, and I couldn’t be happier with the experience. From start to finish, the team was professional, efficient, and extremely careful with all my belongings. They arrived on time, handled everything with great attention to detail, and made the entire moving process stress-free. Their customer service was excellent—they communicated clearly, answered all my questions, and made sure I felt comfortable every step of the way.
Reply from the business

Thank you immensely for your kind words! It's fantastic to know you had a smooth and efficient move with us. We're committed to delivering top-notch service every time, and we're delighted it met your expectations. We’re here whenever you need us again!

5-star Google reviewJenny M.a year ago
I recently hired Premier Movers 4 Less for my move, and I was genuinely impressed with the entire experience. From the first phone call to the final box being unloaded, the team was professional, friendly, and efficient. They arrived right on time and got to work immediately. The movers handled my belongings with care and made sure everything was securely packed and transported. I especially appreciated how respectful they were of my home—no damage to walls or floors, and everything was neatly organized.
5-star Google reviewNaomi R.a year ago
I recently had the pleasure of working with Pablo and Fabricio from Premier Movers for a last-minute move, and I couldn’t be happier with the experience! From the very start, Pablo was so attentive, keeping me in the loop with excellent communication which truly helped ease my nerves during such a hectic time. His willingness to go above and beyond, even with my last-minute request, really made a difference. They arrived right on time and worked efficiently, handling everything with great care and speed.
Reply from the business

Hi Naomi, Thank you for the kind words and the 5-star rating! We loved being a part of your moving journey and are always here if you need us again!

5-star Google reviewSusan P.a year ago
I recently used Premier Movers 4 Less for my move, and I couldn’t be happier with the experience. From the start, they provided a quote within 24 hours, and there were no hidden fees or surprise costs—everything was completely transparent. Being licensed and insured gave me peace of mind, and their team’s professionalism showed through every step of the process. On moving day, they arrived on time and handled all of my belongings—furniture, boxes, and fragile items—with great care.
Reply from the business

Thank you so much for sharing your wonderful experience with Premier Movers 4 Less! We're thrilled to hear that our team was able to make your move as smooth and stress-free as possible.

What Google’s own summary highlights

Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.

  • polite staff123
  • professional movers50
  • reasonable pricing27
  • efficient movers25
  • moving crew18
  • quick move18
  • furniture moving10
  • local move8
  • careful packing7
  • last minute move3

What the company says about itself

Taken from Premier Movers 4 Less’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.

  • Advertises free estimatessays on their website
    Show the text this came from

    “…affordable prices. FL License # IM3344 Free Quote Moving Pros We are on time, we communic”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.

  • Publishes a licence or operating numbersays on their website
    Show the text this came from

    “Reliable movers, affordable prices. FL License # IM3344 Free Quote Moving Pros We are on time,”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.

Where else this company appears

Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.

  • mapquest.comdirectory
  • facebook.comsocial
  • yellowpages.comdirectory
  • yelp.comreviews

Before you hire Premier Movers 4 Less

Whatever this company’s numbers say, the same handful of things go wrong on a move. These guides are how to keep your side of it tight.

All moving guides →

Other listings in Tampa

BusinessGoogle rating
College Hunks Moving Tampa SouthMoving and storage service · Tampa, Florida4.82,203
Bull MovingMover · Tampa, Florida4.81,673
2 College Brothers Moving and Storage - Tampa MoversMover · Tampa, Florida4.91,368
Big Man's Moving CompanyMover · Tampa, Florida4.7709
Brothers EZ Moving of TampaMover · Tampa, Florida4.7639
Einstein Moving CompanyMover · Tampa, Florida5.0610

See all 21 listings in Tampa →