Skip to content

Radiant Storage - Beaumont

Self-storage facility in Beaumont, Texas

Google rating

4.4

Ratings counted

184

Are 1 or 2 star

12.0%Above typical

The rating breakdown

22 of the 184 ratings in Google’s published star breakdown for Radiant Storage - Beaumont are one or two star.

Against other listings in Beaumont

This company12.0%
Typical listing in Beaumont5.7%

6.3 percentage points higher than the middle of the 14 listings in Beaumont we can publish a rate for.

Google’s published star breakdown

Distribution of star ratings as published by Google
RatingDistributionCountShare
5 star
14578.8%
4 star
137.1%
3 star
42.2%
2 star
21.1%
1 star
2010.9%

Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.

Against every mover we can rate
0–5%
7,048
5–10%
1,993
10–20%
1,265
20%+
454

The marker is Radiant Storage - Beaumont at 12.0%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.

Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.

What the complaints say

Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Radiant Storage - Beaumont, counted by matching the words they used.

  • Damage to belongings3 · 38%
  • Items missing or never delivered1 · 13%

Counted across the 8 one and two star reviews we have read for Radiant Storage - Beaumont. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.

In their own words

1-star Google reviewMr J.4 years ago
Sure wish I'd looked here first, my unit was broken into and things were stolen also. I had only been in the unit 3 days. Went back to put more in and there was a different lock on it than I'd left. …
Reply from the business

Hello, Thank you for bringing your situation to my attention and I apologize for your unit. Can you please email me your unit number so I can look further into what happened? Criminals have been known to place a lock of their own so that we don't notice anything is suspicious until later, which…

1-star Google reviewCassie !.a year ago
We won a storage unit on an auction on Sept 11th and Paid our $100 deposit via phone with Holden the same day. We went and cleaned out the unit (it was only 5x5) within 24 hours. We took a picture before the deadline, submitted and called to notify as well on Sept 13th. We were told we would receive our deposit back within 3-7 days. It has been 16 days and we still don't have our deposit back. We have called numerous times. I was finally able to reach someone named Stephanie, who stated she was the manager.
Reply from the business

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the delay in processing your deposit refund. We understand how frustrating this situation has been, and we’re sorry for any inconvenience caused by the transition … More

1-star Google reviewCecy 1.Edited a year ago
I rented 2 storage units when there was an online special and had $25 credit for each, so that when I got to the place in person I'd be charge only the difference. However the guy accidentally charged me full price for one of the storages so he wrote a note for the next month to remind himself to apply that $25. Unfortunately I never moved in so I ended up canceling and expected a refund of $25. However the management changed and everything was now being done over the phone.
Reply from the business

Hi Cecy, We have reviewed our account, and we are not able to find a tenant current prior to this name. Please reach us at [email removed] and we would be glad to … More

1-star Google reviewJordan S.3 years ago
No local staff or management at all. I vacated my unit this month and was not told to take photos of the empty unit; now they are refusing to close my account because they have NO STAFF to verify that I have actually vacated. I asked who applies locks to abandoned/ unpaid units? Who maintains the security gate (that has been broken/ inoperable for weeks)? Who ensures that the climate control buildings are actually functioning?
Reply from the business

Hi Jordan, We have tried to reach out regarding this matter. As the lease states a minimum of 3-day notice is required when vacating. As we have not received that notice … More

1-star Google reviewDanyail W.5 years ago
This is the worst storage facility in Beaumont!!! The manager and her boyfriend broke into our storage building by beating the door until they could lift the door. How do I know it’s her??? When we brought it to her attention she was so helpful until we contacted the police. When the police arrived she acted like she did know what happened. When my husband got there she changed her story and the office asked her why the sudden change. The officer told us she was acting suspicious.
Reply from the business

I'm sorry to say this is the first I am hearing about this. Please contact me directly at [email removed] so I can get more information. We certainly want to improve this experience.

1-star Google reviewSaul S.Edited a year ago
To the owner of radiant storage. PLEASE CONTACT ME MY NAME IS SAUL. I'm getting screwd over there by raven, and whoever works on this location. I have sent emails and talk to your staff. I have took one of my storages off my account since September 2024 and I'm still getting charge every month for it. I called several times and Talk to your staff about this no reimbursement has been done, they are still charging me which its not right they have a excuse on top excuses. Please contact me or send your email.
Reply from the business

Greetings Saul, Thanks for choosing us and leaving such a great review! It's wonderful to know … More

1-star Google reviewBrandy F.a year ago
Me and my husband rented a small storage building here online, was supposed to come with a lock. We get there today noone in sight. So we looked up the hours seen they was closed on Monday's no big deal, we will go buy a lock. I seen on the reviews about an onsite person well there was not a soul no where just saying. I might change my review in the future but as of now it stands.
Reply from the business

Hey there Brandy, we're sorry if there was some miscommunication on our end. The site is closed on Mondays. We're not sure where you saw online that someone would be there on a Monday. We wanted to try to reach out to you to credit you for … More

1-star Google reviewDana L.7 years ago
This business since changing ownership has one goal in mind to TAKE AS MUCH OF YOUR MONEY as possible. Or to just take your belongings. DO NOT USE THIS STORAGE FACILITY. Be smart go to any other and save yourself the headaches. Their …
Reply from the business

It's very upsetting to see this as our goal is always to provide great service at a great value. We never want an unhappy customer and we understand extenuating circumstances may arise that cause someone to fall behind.

What satisfied customers point to

The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.

  • Professional and courteous3 · 33%
  • Worked hard and fast2 · 22%

Counted across the 9 four and five star reviews we have read for Radiant Storage - Beaumont. A review can mention more than one thing.

In their own words

5-star Google reviewTerrence W.3 days ago
Very nice and friendly service, answered all my. Questions, was very fast with registration
5-star Google reviewbaby 1.2 weeks ago
This account is my son account, it’s all I have to comment on my review for Ms. Lakeydria was awesome! Her patience, direction and kindness made me feel like a top tier customer. Thank you so much for being so professional and helpful. Ms. Catina Torres
5-star Google reviewCyndi K.4 weeks ago
I’m so happy that this storage facility has a manager that is very knowledgeable, helpful and eager to clean up this place and make it better everyday. It was a true pleasure to speak and do business with Mrs Holmes. The office was …
Reply from the business

Thank you so much for taking the time to share your experience, Cyndi! We are thrilled to hear that you had a positive interaction with our new manager, Mrs. Holmes. We strive to provide a clean and inviting environment for all our customers, and it's great to know that you noticed the…

5-star Google reviewEvelyn A.3 days ago
Miss Lakeydria Holmes was super helpful. Got me all fixed up in no time & made for sure I u derstood everything as far as payment & the Insurance.

What Google’s own summary highlights

Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.

  • helpful staff41
  • payment process6
  • smooth process5
  • affordability4
  • rates4
  • locks3
  • paying bill2
  • issue resolution2
  • informative staff2
  • punctual staff2

Where else this company appears

Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.

  • chamberofcommerce.comdirectory

Before you hire Radiant Storage - Beaumont

Whatever this company’s numbers say, the same handful of things go wrong on a move. These guides are how to keep your side of it tight.

All moving guides →

Other listings in Beaumont

BusinessGoogle rating
Store Space Self StorageSelf-storage facility · Beaumont, Texas4.8711
Allstar MovingMover · Beaumont, Texas4.8340
SafeMove SETX Moving Company LumbertonMover · Beaumont, Texas · based in Lumberton4.9270
1st Choice Storage - BeaumontSelf-storage facility · Beaumont, Texas4.7168
U-Haul Moving & Storage at Eastex Freeway & Lawrence ExitTruck rental agency · Beaumont, Texas3.9167
ASAP MOVERS & PIANO MOVINGMoving and storage service · Beaumont, Texas4.6102

See all 20 listings in Beaumont →