Omero's Moving
Mover in Middlesex Centre, Ontario
Its address is in London, Ontario. It appears here because Google returns it for Middlesex Centre.
Google rating
4.6
Ratings counted
302
Are 1 or 2 star
9.3%Above typical
The rating breakdown
28 of the 302 ratings in Google’s published star breakdown for Omero's Moving are one or two star.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 272 | 90.1% | |
| 4 star | 2 | 0.7% | |
| 3 star | 0 | 0% | |
| 2 star | 0 | 0% | |
| 1 star | 28 | 9.3% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,614
- 5–10%
- 2,324
- 10–20%
- 1,521
- 20%+
- 538
The marker is Omero's Moving at 9.3%. The typical mover among the 11,997 we can publish a rate for sits at 3.2%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for Omero's Moving, counted by matching the words they used.
- Crew conduct11 · 42%
- Damage to belongings6 · 23%
- Stopped responding4 · 15%
- Late, delayed or a no-show3 · 12%
- Belongings withheld over payment3 · 12%
- Price rose after the quote2 · 8%
- Claim or refund went nowhere2 · 8%
- Items missing or never delivered1 · 4%
Counted across the 26 one and two star reviews we have read for Omero's Moving. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
Avoid Eco-Way Movers at All Costs — Scam Operation Disguised as a “5-Star” Company Hired Eco-Way Movers based on their suspiciously perfect reviews — big mistake. They don’t even answer their phone with a company name, so right off the bat, you’re left guessing if it’s a business or a burner phone. Instead of sending their own team, Eco-Way outsourced the job to a sketchy third-party called Omeros Moving — completely unprofessional and unannounced.
I hired Omar for an apartment move, the worst experience I have ever had with a moving company!! The truck he brought was to small so blamed me an said I should have told them how much stuff I had..( He never came to look mind you) then they broke my 48 inch glass dining table top an said I should have taken movers insurance which I was never even told or asked about!! He said if I wanted to pay the movers insurance then he could put a claim in.
Hello Cat, Even tho we replaced your dining table glass and gave you $600 refund on your credit card still not happy? İ am not sure what else to do for you. Thank you for being our customer.
EDIT: Here’s the deal, I don’t usually leave reviews. I only do if I’m really impressed. But these CROOKS need to be held accountable. I know I’m only one person but it is completely abhorrent that there could be such a shady dealing from an originally very nice seeming person. About a year ago, I purchased some furniture from an antique store and as I am disabled I needed help getting it to my home as well as inside.
Thank you Rosie for such a wonderful review! We are happy that you are a satisfied customer and look forward to serving you again!
Cancelled on a Sunday after being over an hour late. I was told the driver was arrested for getting in a bar fight and there was no replacement driver. Appointment was booked 5 weeks in advanced and confirmed twice in the subsequent weeks. Because of this delay, I ended up moving out as the new tenant was moving in.
🚨🚨BEWARE UNRELEIABLE CANELLED ON ME DAY OF MOVE🚨🚨 I have never met an owner so unprofessional and unreliable in my life. I booked Omero moves days in advance and told them multiple times to be here at 7 am as I had the elevator booked from 7-8 am see screenshots of text below . All boxes had been packed a short and easy job. On the day of the move I call them at 6:50 am to ask where they are. The owner answers and says the movers will leave in 10 mins. Already they are late but I said it’s ok we’ll wait.
Run! Run! Run! These guys are not only unprofessional they will mess you up big time. I've been reviewing for years now and almost a level 7 reviewer so when I tell you to run, you Run. We didn't contact this organization for business but it was contracted out to them.First they came in late, arrived at 1048am instead of 9am.
Not really impressed that I tentatively booked you guys two weeks ago, spoke with both Cameron and Omero on separate occasions, said I needed it for either June 27, 29, or 30 but I hadn't had the go ahead from my new landlord yet. Got the go ahead on Mon the 22nd so I called Omero's, no answer left a VM, Tuesday the 23rd, same thing, and wed the 24th, same thing, and I also sent an online notification. Finally got a hold of them this morning to say he is all booked up and can't move me tomorrow.
Steph, we are sorry that you had a bad experience with us. When you called us two weeks ago you told us that you weren't looking to book, but to shop around for prices. That's why we didn't take down your details for a booking.
Terrible! If I could give them 0 stars I would. You know those consumer investigation shows like W5? .... they would have had a field day with this company. They were located 2 minutes from my home and only asked me over the phone what I wanted moved. I asked about payment and was told rate of $110 per hour would be tallied at end of move. When they showed up they advised two trips would be needed as truck not big enough...I was fine with this as we were moving only 15 minutes away.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous142 · 56%
- Worked hard and fast83 · 33%
- Turned up when they said50 · 20%
- Careful with belongings35 · 14%
- Price matched the quote21 · 8%
- Kept in touch11 · 4%
Counted across the 253 four and five star reviews we have read for Omero's Moving. A review can mention more than one thing.
In their own words
Absolutely outstanding service! We hired Omeros Moving for our relocation, and we couldn’t be happier. What truly stood out was Ali — although his role was primarily as a driver, he went above and beyond to help us with everything. From lifting and organizing to offering helpful suggestions on how to place our items, Ali was professional, kind, and incredibly hardworking. It felt like he was moving his own home — that's how much care and attention he gave.
Omero’s Moving has been very professional and friendly. I never thought a moving can be this stress-free but it has been so, and hence I’m providing a quick feedback for everyone to see. I needed to move from London ON to Ottawa in the mid of COVID lockdown (it was planned months in advance and dates were non negotiable), and it was during the January winters. They visited my home, estimated a flat rate and guided on how they’d like the items to be packed and even offered boxes.
Thank you for your review Aditya! Your comments really help us out and we look forward to serving you again!
♦ Very professional (clean, friendly, knowledgeable) ♦ Competitive rates plus top notch work ♦ Second time using them, will definitely use them again We called these guys a few weeks ago to haul away some junk and they did a great job for a very good price. This time, we needed a few pieces of delicate furniture moved in town, forgot that they also do moves, called them by accident off their Kijiji ad (so lucky!) and we were so happy to see them again.
Liessi thank you very much for your kind review. We really appreciate your comments and look forward to serving you again in the future!
I had hired Omera and Cameron recently to move my furniture and I will 100% be using their services again. They are extremely well-mannered, professional, and most-importantly timely in their service. I had a tight schedule and they worked diligently with me to keep me informed throughout the day on their timeline when necessary.
Thank you so much Rayyan for the wonderful review! We really appreciate your comments and we are delighted that you're a satisfied customer. We look forward to serving you again in the future!
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- friendly staff96
- polite staff35
- fair pricing14
- efficient staff14
- junk removal10
- furniture moving6
- honest staff6
- reliable moving company5
- truck size4
- apartment move2
- fridge moving2
- careless movers2