You Move Me St. Louis
Its address is in Hazelwood, Missouri. It appears here because Google returns it for St Louis.
Google rating
4.9
Ratings counted
1,672
Are 1 or 2 star
2.8%Around typical
The rating breakdown
46 of the 1,672 ratings in Google’s published star breakdown for You Move Me St. Louis are one or two star.
Against other listings in St Louis
2.6 percentage points lower than the middle of the 20 listings in St Louis we can publish a rate for.
Google’s published star breakdown
| Rating | Distribution | Count | Share |
|---|---|---|---|
| 5 star | 1,576 | 94.3% | |
| 4 star | 35 | 2.1% | |
| 3 star | 15 | 0.9% | |
| 2 star | 6 | 0.4% | |
| 1 star | 40 | 2.4% |
Counts as published by Google in its star breakdown, not the reviews we have read. Google also publishes a review count, which does not always match this total. Each row is rounded on its own, so the shares need not add to exactly 100%.
- 0–5%
- 7,048
- 5–10%
- 1,993
- 10–20%
- 1,265
- 20%+
- 454
The marker is You Move Me St. Louis at 2.8%. The typical mover among the 10,760 we can publish a rate for sits at 3.0%.
Every company with at least 20 ratings in Google’s published star breakdown. Rates come from those breakdowns, not from the reviews we have read.
What the complaints say
Moving goes wrong in a small number of specific ways. These are the ones reviewers describe in the low-star reviews we have read for You Move Me St. Louis, counted by matching the words they used.
- Damage to belongings14 · 47%
- Crew conduct8 · 27%
- Price rose after the quote6 · 20%
- Late, delayed or a no-show3 · 10%
- Claim or refund went nowhere1 · 3%
- Stopped responding1 · 3%
Counted across the 30 one and two star reviews we have read for You Move Me St. Louis. A review can describe more than one problem, so these do not add to 100%. Each share is rounded on its own.
In their own words
I was disappointed with my experience using You Move Me. The biggest issue was their AI-based scheduling system, which created confusion and resulted in multiple contracts that neither I nor the staff seemed to fully understand. Several employees were unable to answer basic questions about my booking, making the process much more stressful than it needed to be. During the move, one of my dispensers was broken because the movers did not properly read the labels on my boxes.
Kiana, Thank you for taking the time to share your experience with You Move Me. We're genuinely sorry to hear that your move fell short of the standards we set for ourselves, particularly regarding the scheduling process, the handling of your belongings, and the conduct of our team members.
My house was left damaged and furniture was left at my house! Not to mention they showed up late. Scratches were left on my hardwood floors, drywall dented, and blinds were snapped. I tried calling their customer service and some dweeb basically told me they would not pay for the full damages and their moves had no recollection of damaging my property. BEWARE OF THIS SHAM COMPANY!
If you are considering this moving company, BE WARNED AND STAY AWAY! I just downgraded my initial 2-star review. I would NOT recommend You Move Me St. Louis for your moving needs. While the team members are very easy going and polite, they lack the knowledge and experience for moving your personal belongings. I used their service on 6/7/24 and they left a deep hole in the stairway wall in my new construction home.
Hi there, we really appreciate you making the time to write this review and apologize that you did not have a great experience. If you would like to take this matter further, please email [email removed] and our team will address your concerns asap.
Let's start by saying I used YOU MOVE ME for 3 moves. The first two were fine I was charged appropriately. The third move I was quoted $225 per hour for 3 men. When they showed up at my house they had 5 men. When I questioned why there were 2 additional men I was told they were in training and I would not be charged. Needless to say at the end of the move when it came time to pay the bill I was being charged $375 and hour instead of $225.
Hi Angel, we really appreciate you making the time to write this review and apologize that you did not have a great experience. If you would like to take this matter further, please email [email removed] and our team will address your concerns asap.
This company broke my $5000 all-glass conference table! I hired this company to move my business. It was an absolute disaster from start to finish. This franchise guy, Chris, has the nerve to offer me $210.00 instantly, claims his company is only responsible for $0.60 PER POUND of anything they damaged. And he insisted that I signed “the contract,” which I absolutely did NOT. I was still at home when they began the move. You really need to watch out when dealing with sketchy companies like this.
Hi there, we really appreciate you making the time to write this review and apologize that you did not have a great experience. If you would like to take this matter further, please email [email removed] and our team will address your concerns asap.
This was by far the worst moving experience of my life, and I have moved several times before. Multiple damaged pieces of furniture that were in pristine condition. My mattress tab was pulled from the mattress, exposing the fabric inside. And on top of that, I had to stop the movers from dragging my mattress on the ground while they ripped the plastic covering while dragging my mattress on the ground in dirt trying to get the mattress up the stairs.
Hi Kiana, we really appreciate you making the time to write this review and apologize that you did not have a great experience. If you would like to take this matter further, please email [email removed] and our team will address your concerns asap.
I hired this company to move 2 bedrooms 1 dining room table and up to 20 boxes. That's it! They showed up to the storage unit with 3 guys when my contract said 2, and charged me for the 3rd guy, that wasn't needed. They then purposely slowed down the move AFTER literally moving ONE BEDROOM & a handful of boxes and proceeded to overcharge me AND tell me IF I give them a good rating that they will knock off a few bucks.
Antonio and Dono left me extremely disappointed. I had a strict limit on how much I could spend on this move, which left me with four hours using two people to move a 1 bedroom apartment to a different unit one building over. The building is so close they decided to skip loading the truck altogether and walk everything over. Surely this is doable in under four hours, right? Well, not with these two. Antonio was on various phone calls for about half the time he was “working”.
Hi Kyle, we really appreciate you making the time to write this review and apologize that you did not have a great experience. If you would like to take this matter further, please email [email removed] and our team will address your concerns asap.
What satisfied customers point to
The same method, applied to the four and five star reviews. Most movers are praised for the same handful of things, so what is missing here is often as telling as what is present.
- Professional and courteous245 · 47%
- Worked hard and fast196 · 37%
- Careful with belongings67 · 13%
- Turned up when they said45 · 9%
- Kept in touch23 · 4%
- Price matched the quote4 · <1%
Counted across the 524 four and five star reviews we have read for You Move Me St. Louis. A review can mention more than one thing.
In their own words
I cannot say enough about the crew that helped us with our move, and I want to especially recognize Josh, the leader of the team. From the start, Josh was flexible, communicative, and professional in every sense of the word. But what truly set this experience apart was what happened when an unexpected and deeply personal dispute arose on site. Without hesitation, Josh stepped in to make sure I was protected — something that was absolutely beyond the scope of his job, and something I will never forget.
Lauren, thank you so much for taking the time to share this thoughtful review. It truly means the world to us. We're incredibly proud of Josh and his team at You Move Me St. Louis. What you've described—the flexibility, professionalism, and genuine care they showed you during such a challenging…
You Move Me St. Louis was the best moving company I have ever hired in my lifetime and I have moved a lot. They were on time to start, they were very professional, friendly and you could tell they took a lot of pride in their work. And also took the extra time and concern wrapping all important and delicate items and furniture. And on top of all of that Chris was training 2 new employees that impressed me very much with their work ethics. At the end of the job believe it or not You Move Me St.
Vicki, thank you so much for this wonderful review! We're thrilled that our You Move Me St. Louis team made such a positive impression on you. What really stands out is how you appreciated our careful handling of your delicate items and furniture—that attention to detail is exactly what we aim for…
This was the second time I hired You Move Me St. Louis and would hire them again. Here's my takeaways: Crew: Sherard, Will, Garry Pros: Scheduling and onboarding customer service was smooth and supportive. The crew provided ample notice before arriving and Sherard approached every stage professionally. Initially, the other two walked up rather lackadaisically, however, Will proved to be efficient and focused throughout the entire process.
Jamie, thank you so much for choosing You Move Me St. Louis for your second move with us—that loyalty means everything. We're genuinely glad that our scheduling and customer service set a positive tone, and we're thrilled that Sherard, Will, and Garry delivered efficient coordination across your…
Dear You Move Me, I am writing to express my sincere gratitude for the outstanding service provided by your team during my recent move on November 21,2025. I was particularly impressed by the professionalism and dedication of the crew. They went above and beyond their expected duties in the following ways: "They took extra care in wrapping and packing my furniture, ensuring it arrived without a single scratch, which truly put my mind at ease".
We’re so grateful for your kind words and support! Our movers take great pride in being professional, efficient, and respectful with every customer’s belongings. We believe that good communication and genuine care make all the difference in a moving experience.
What Google’s own summary highlights
Google surfaces topics it finds across a business’s reviews. They skew positive across every mover we hold, so treat them as a summary of what this company is praised for rather than a balanced picture.
- polite staff176
- professional movers61
- smooth move37
- furniture moving28
- quick move28
- careful movers20
- moving crew17
- piano moving13
- bed frame assembly9
- accurate estimate8
What the company says about itself
Taken from You Move Me St. Louis’s own website. These are statements the business makes, not things we have verified — we have no way to check them, and neither claim nor absence should be read as a finding.
- Advertises 24/7 availabilitysays on their website
Show the text this came from
“9AM - 3PM Online Service Hours Open 24/7 Privacy Policy ©2026 You Move Me Areas”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
- Advertises free estimatessays on their website
Show the text this came from
“Packing Services Blog (314) 222-2445 Free Estimate St. Louis Movers Who Know the Gateway C”Raw text captured from the page, including any surrounding navigation.
Where else this company appears
Pages elsewhere that name this business. Matched on name and location, so a listing here is a lead worth checking rather than a confirmed identity.
- mapquest.comdirectory
- facebook.comsocial
- birdeye.comreviews
- yelp.comreviews